جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هم میهنان سپاس، همشهریان درود

 سپاس و درود بر مردم قدرشناس و سلحشور ایران اسلامی که علی‌رغم همه فشارها و سختی‌ها دشمن را مأیوس و یاران ایران اسلامی را خرسند نمودند.

 سپاس و درود بر مردم قدرشناس و سلحشور ایران اسلامی که علی‌رغم همه فشارها و سختی‌ها دشمن را مأیوس و یاران ایران اسلامی را خرسند نمودند.

 درود بر مردم موقعیت‌شناس منطقه که با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی مشتی کوبنده بر دهان یاوه‌گویان زدند و دوستان را شادمان کردند.

 در ۲۵ بهمن‌ماه نوشتیم تا آن‌هایی که در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری علی‌رغم همه سختی‌ها برای استحکام نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمدند و چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند در یازدهم اسفند ماه در انتخابات شرکت می‌کنند و دین خود را به اسلام و اسلامیان ادا می‌نمایند.

 کسانی که عمق راه طی شده انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند با تمام توان مدافع آنند چه در انتخابات و چه در راه‌پیمایی‌ها و چه در جنگ و چه در صلح. در آن شماره نوشتیم که چه جشن انتخابات با ۲۲ بهمن یکی‌ست زیرا هر دو در تداوم و استحکام انقلاب مؤثرند.

همین‌طور که امام جمعه محترم در خطبه های نماز جمعه اظهار داشتند شنبه پس‌از انتخابات، شنبه صمیمیت و آرامش کل منطقه و نماینده منتخب مسئول هماهنگ کننده کل منطقه خواهد بود.

 در پایان مجدداً از همشهریان عزیز و هم‌میهنان بزرگ سپاس‌گزاری نموده و به جناب آقای علاءالدین بروجردی منتخب مردم منطقه مجدداً تبریک گفته از خداوند منان تعالی، توسعه، آبادانی، فرهنگ گستری و معنویت پروری برای مردم منطقه آرزومندیم.

امید است که ایشان بتوانند طرح‌های بر زمین مانده را حرکت داده و به سرمنزل مقصود برسانند.

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هم میهنان سپاس، همشهریان درود”

  1. ناشناس گفت:

    درود بر جناب مويدي كه از كلمات كاملا فارسي ويا بهتر بگويم پارسي استفاده كرده اند.درود. و سپاس.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین