شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام تشکر و قدردانی علاءالدین بروجردی خطاب به مردم و مسئولان

علاءالدین بروجردی پس از انتخاب بعنوان نماینده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی پیامی خطاب به مردم و مسئولان صادر کرد. در این پیام…

علاءالدین بروجردی پس از انتخاب بعنوان نماینده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی پیامی خطاب به مردم و مسئولان صادر کرد. در این پیام آمده است:

مردم شریف و فرهیخته لارستان، خنج، گراش، اوز، جویم و کلیه بخشها و روستاهای تابعه

 

سلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

اکنون که به فضل الهی و برکت خون پاک شهدای گرانقدرمان دوران سخت و پرشور رقابت‌ها به پایان رسیده است و تقدیر الهی بر این تعلق گرفته است که بار سنگین مسئولیت نمایندگی شما مردم فهیم و گرانقدر را بنده بر دوش بکشم؛ وظیفه خود می‌دانم ضمن تشکر و سپاس فراوان از یکایک عزیزانی که در این عرصه ملی و اسلامی تلاش نمودند و زحمت کشیدند و بر شور انتخابات افزودند و موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شدند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

سپاس دوم من از همه عزیزانی است که با حضور خویش به عنوان نامزد این دوره انتخابات مجلس بر شور انتخابات و رقابتی شدن آن افزودند؛ از همه ایشان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. همه این تلاش‌ها اضافه بر خنثی نمودن توطئه دشمنان انقلاب اسلامی موجب تحقق نظر مبارک رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در روز انتخابات گردید.

مردم شریف و فرهیخته و نامزدهای محترم نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

اکنون دوران رقابت‌ها به پایان رسیده و زمان رفاقت‌ها فرا رسیده است. انتظار متواضعانه بنده از همه شما عزیزان هم‌اندیشی، همکاری و همیاری در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های اعلام شده و نقشه راه ترسیم شده است.

اتحاد و انسجام و پایان دادن به اختلافات و عدالت در توزیع امکانات و بهره‌گیری از نظر کارشناسی همه متخصصان حوزه انتخابیه محور سیاست‌های اعلام شده در طول ۴ سال آینده است.

امیدوارم با یاری حق تعالی و کمک شما مردم عزیز بتوانم این بار سنگین مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانم و گره‌های متعدد را بگشایم و در عرصه‌های مختلف به ویژه اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی اقدامات زیربنایی انجام دهم.

در پایان وظیفه خود می‌دانم که از همه اقشار مردم شریف حوزه انتخابیه به ویژه خانواده‌های معظم شه-داء، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران و همچنین جوانان عزیز رأی اولی و زنان و همچنین همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات باشکوه به ویژه استاندار محترم فارس، فرمانداران محترم حوزه انتخابیه به ویژه فرماندار ویژه لارستان، شورای محترم نگهبان، نیروهای گرانقدر امنیتی، انتظامی، ب-سیج و سپ-اه تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند متعال برای یکایک آنها آرزوی توفیقات روزافزون الهی را داشته باشم.

پیروز و سربلند باشید

علاءالدین بروجردی

منتخب حوزه انتخابیه شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیام تشکر و قدردانی علاءالدین بروجردی خطاب به مردم و مسئولان”

  1. قابل توجه جناب. بروجردی نماینده. مردم گفت:

    لازم است که جناب. نماینده محترم در تمام شهرستان های حوزه. انتخابیه یک دفتر. داشته باشند. تا. در جریان. مطالبات و خواسته های مردم. قرار گیرند اخیرا. درسایر. شهرستانهای. فارس. وکلای مردم. دارای. دفتر. می باشند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین