چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تکلیف نامشخص تانک در لار!!!

میلاد لارستان: میلاد لارستان: دقیقاً سال گذشته در چنین روزی (۲۵ فروردین ماه) یک خبر ناگوار به سرعت فضای مجازی شهر لار را فراگرفت و آن انتقال بی سر و صدای تانک یادگار شهدای لارستان به موزه دفاع مقدس شیراز بود.

میلاد لارستان: دقیقاً سال گذشته در چنین روزی (۲۵ فروردین ماه) یک خبر ناگوار به سرعت فضای مجازی شهر لار را فراگرفت و آن انتقال بی سر و صدای تانک یادگار شهدای لارستان به موزه دفاع مقدس شیراز بود.

این تانک که سالیان سال در محل اردوگاه سیدالشهدا(ع) معروف به بست فاریاب رها شده بود و کمتر کسی به آن توجه می کرد، به یکباره توجه همگان را به خود جلب کرد.

مسئولین و مردم و به خصوص جوانان با اطلاع از زمان بارگیری و حرکت این تانک به سمت شیراز، به تریلر حامل آن غیورانه هجوم بردند و با تیزهوشی آن را به داخل شهر لار هدایت کردند.

با ورود این تانک به شهر، تجمع بزرگی از مردم شکل گرفت و هریک به فراخور دیدگاه خود محلی را برای تعیین جایگاه قرارگیری آن مطرح می کرد.

تا اینکه پس از کش و قوس های فراوان توسط پنج دستگاه جرثتقیل تانک یادگار شهدای لارستان در جزیره حاشیه ای میدان امام خمینی(ره) آرام گرفت تا بنا به قول چند تن از مسئولین یا نمایندگان آنها در مدت زمانی کوتاه جایگاهی زیبا و مناسب برای این تانک در نظر گرفته و احداث شود!!

اما افسوس، این وعده ها پس از یک هفته به فراموشی سپرده شد و این تانک در میان وعده ها گم شد تا همچنان مانند گذشته بدون توجه مسئولین و مردم در گوشه ای از شهر ساکن بماند و ما همچنان در تلاطم زندگی پر پیچ و خم خود گیج و سرگردان و بی خیال باشیم!

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تکلیف نامشخص تانک در لار!!!”

  1. روح الله گفت:

    ميداني به.نام شهيد نجف مفيد احداث شود و اين،تانک در بالا و وسط ميدان قرارگيرد

  2. ابوالفضل گفت:

    کاش برده بودنش شیراز
    حداقل اونجا ازش مراقبت می کردند. با این اوصاف فکر کنم تا چند وقت دیگه چیزی ازش نمونه

  3. لاری گفت:

    متاسفانه انهاییکه دم از حراست از یادگارهای دفاع مقدس می زنند در عمل نسبت به این یادگارسردار شهید بی تفاوت می باشند.باشد که مسولین سپاه و بسیج به این یادگار شهید که افتخاری برای حال و نسلهای اینده می باشد ارج نهاده و توجه خاص بنمایند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین