دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چراغهای ال ای دی روشنی بخش شهرها و روستاهای لارستان شد

چراغهای ال ای دی روشنی بخش شهرها و روستاهای لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان‌؛ با شروع ماه مبارک رمضان…

چراغهای ال ای دی روشنی بخش شهرها و روستاهای لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان‌؛ با شروع ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید برخی معابر شهری و روستایی لارستان با چراغهای ال ای دی نورباران شد.

مدیر توزیع برق لارستان با اعلام این خبر افزود: از آنجائیکه تامین روشنایی مناسب معابر شهری و روستایی یکی از درخواستهای مردمی میباشد در این راستا با اعلام آمادگی مشارکت از سوی دهیاری ها و شهرداری‌ها این مهم در دستورکار مدیریت برق شهرستان قرار گرفت.

دامن کشان افزود: این طرح در خیابان های حاج محمد جهانشاه و ٢٠متری پشت مدرسه امیرکبیر، بلوار خلیج فارس شهر خور، بلوار ورودی روستای هرمود عباسی، بلوار و معابر روستای باغ، مسیر ورودی روستای آبکنه بیرم، روستاهای کمال آباد و شرفویه، ورودی ۷ روستای منطقه درز و سایبان، روستای علی آباد مرکزی و ۴ روستای بخش بیرم که شامل مجموعاً ۷۵۰ دستگاه چراغ می باشد با اعتبار ٢ میلیارد و ١٧٠ میلیون تومان در حال اجراست.

این مقام مسئول ضمن تشکر از حمایت‌های جناب آقای مهندس کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در راستای تامین اعتبار این پروژه ها یادآور شد، از مزایای چراغهای ال ای دی مصرف انرژی کمتر، راندمان و طول عمر بیشتر و کیفیت نور بهتر اعلام کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “چراغهای ال ای دی روشنی بخش شهرها و روستاهای لارستان شد”

  1. ناشناس گفت:

    خواهشا خواهشا چراغ های ورودی لار از سمت بندرعباس رو ال ای دی کنید.والا بلا این ورودی در شان شهر لار نیست.شهردار محترم هم چراغاهای مانند بلوار دکتر دادمان رو پایه های چرراعها نصب کنه یک تابلوی خوش امدگویی در شان لار هم نصب کنه.والا این کارا دیگه از ابتدایی ترین و مهم ترین و واجب ترین کارهای مسولین شهره.

  2. ناشناس گفت:

    مسیولین شهر به فکر ورودی شهر از سمت بندرعباس باشید. والا زشته این ورودی واسه لار.میدان امام حسین رو درست کنید. یک کم از شهرداری خور یاد بگیرید.

  3. ناشناس گفت:

    ورودی لار از سمت جهرم حدفاصل پلیس راه تا تابلوی خوشامدگویی شهر هم نیاز به روشنایی داره.واقعا خود مسولین شهر تا حالا نشده شب از این طرف وارد شهر بشن.واقعا باید ورودی شهر تاریخی لار تاریک و سوت و کور باشه.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین