شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

نصب سیستم های روشنایی در راههای جنوب فارس

میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده ها، در ۶ نقطه از راه های حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان سیستم های روشنایی در راههای جنوب فارس نصب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده ها، در ۶ نقطه از راه های حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان سیستم های روشنایی در راههای جنوب فارس نصب شده است.

به گزارش میلاد لارستان، محمد رضا باقری فرد از راه اندازی سیستم روشنایی در جاده های اصلی این اداره کل خبر داد و اظهار داشت: از اولویت های مهم در امور راهداری، ارتقای ضریب ایمنی محورها و استقبال از مسافران نوروزی نصب سیستم های روشنایی در راههاست.

وی با بیان اینکه نگهداری فنی و حفاظت فیزیکی سیستم روشنایی در جاده ها از دیگر اقدامات راهداری به شمار می رود که سالیانه هزینه های زیادی صرف آن می شود، افزود: تاکنون در تقاطع دبیران، روستای بریز و مجتمع خدمات رفاهی بریز در محور لار- شیراز، تقاطع دارالمیزان در محور فیروزآباد- جم- عسلویه، پلیس راه لامرد- شیراز و مجتمع خدمات رفاهی شهید مغنیه در محور لار- بندعباس سیستم های روشنایی نصب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: در نقاط نام برده، در مجموع یکصد و یک پایه روشنایی با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان نصب شده است.

باقری فرد با بیان اینکه برای اولین بار در کشور و به صورت آزمایشی از چراغ های ۱۰۰ “واتLED ” در احداث روشنایی تقاطع دبیران بهره گرفته شده است، ادامه داد: برای احداث این روشنایی ۲۲۸۶ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

وی درخصوص مزایای استفاده از چراغ های ۱۰۰ واتLED  ، گفت: این چراغ ها، علاوه بر اینکه دارای مصرف انرژی بسیار کمتر و بازدهی بیشتر نسبت به چراغ های ۴۰۰ وات بخار سدیم است، دارای فرکانس نوری نزدیکتری به نور طبیعی بوده و  دید بهتری را در شب، ایجاد می کند.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل این که تأمین روشنایی راه ها می تواند در شب و شرایط مه آلود، در کاهش حوادث جاده ای و همچنین تامین امنیت سفرهای برون شهری تأثیر زیادی داشته باشد، اداره کل راه و شهرسازی لارستان در صورت تامین اعتبارات لازم، برای اجرای سیستم روشنایی در دیگر نقاط آمادگی لازم را دارد.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین