شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

عضویت ۵۰۰ نفر در کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) لارستان

مدیر کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) لارستان گفت: ۵۰۰ نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) عضویت دارند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

مدیر کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) لارستان گفت: ۵۰۰ نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) عضویت دارند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، «حسن آذری‌پور» با اشاره به اینکه ۵۰۰ نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) عضویت دارند، گفت: این کانون از جمله کانون‌های باسابقه لارستان محسوب می‌شود که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد و تاکنون افتخارات متعدد کشوری را به ثبت رسانده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) لارستان ادامه داد: یکی از مهمترین تخصص‌های این کانون، گروه هنری «مصباح الهدی» است که در رشته سرود با حضور ۲۰ مربی متعهد و مجرب در دو بخش خواهران و برادران فعالیت دارد، این گروه تاکنون موفق به کسب مقام‌های مختلف در سطح کشوری شده است که از جمله‌ آنها می‌توان به کسب مقام در جشنواره سرود فجر، جشنواره ترنم الهی، اشاره داشت؛ همچنین گروه سرود مصباح الهدی در حرم مطهر امام رضا(ع) و رویدادهایی نظیر پیاده‌روی اربعین نیز اجرا داشته است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های رسانه‌ای خانه طراحان «شهید فانی» کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: فعالیت‌های این بخش توسط نوجوانان در قالب مستند، کلیپ، نماهنگ و موشن‌گرافیک است.‌

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین