پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کانون جنوب فارس در میان برترین‌های رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد»

  اخوت گفت: ۱۰ کانون برگزیده جنوب فارس به عنوان برترین‌های چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در گفتگو با خبرنگار…

 

اخوت گفت: ۱۰ کانون برگزیده جنوب فارس به عنوان برترین‌های چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در گفتگو با خبرنگار شبستان، با اشاره به معرفی برترین‌های چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد»، گفت: پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش های ثبت شده کانون‌های مسجدی در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، ۱۲۰ کانون برتر در رواق‌های دوازده‌گانه و همچنین ۱۵ کانون برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: از میان برگزیده های کشور، ۱۰ کانون فرهنگی هنری از جنوب استان فارس به عنوان برترین های چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه های مسجد» برگزیده شده اند.

وی با اشاره به اینکه در رواق رسانه کانون شهید احمد ایزدی؛ شایسته تقدیر ویژه و کانون شهدای لارستان؛ شایسته تقدیر شده است، بیان کرد: در رواق سرود نیز کانون امام جعفر صادق(ع)؛ و در رواق فیلم کانون شهید ابوالحسن تجربی؛ شایسته تقدیر شده اند.

اخوت ادامه داد: همچنین عنوان شایسته تقدیر در رواق نور (قرآن و عترت) به کانون شهدا و کانون شهید ابراهیم برزگران؛ در رواق کارآفرینی به مجتمع علمی فرهنگی صابرین، در رواق کتاب به کانون علی ابن ابیطالب(ع)؛ شایسته تقدیر و رواق نمایش به کانون امام حسن مجتبی(ع) رسیده است.

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت سمیه(س) نیز در رواق ترنج (هنرهای تجسمی) شایسته تقدیر شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین