شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

همایش توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی بانوان جنوب فارس برگزار می‌شود

  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس از برگزاری همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران جنوب استان فارس خبر داد و گفت: این دوره…

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس از برگزاری همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران جنوب استان فارس خبر داد و گفت: این دوره هشتم آذرماه در لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نظر به تبیین جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری،ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: در این میان مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه و رکن فعالیت های اجتماعی در نظام و تمدن اسلامی می بایست نسبت خود را با بانوان به درستی تعریف کند.

اخوت بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی اقدام به تاسیس و راه اندازی کانون های تخصصی خواهران کرده است که در این راستا همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران جنوب استان فارس هشتم آذرماه در لارستان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس با اشاره اهداف برگزاری این دوره، تاکید کرد: تبین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری، الگوسازی و انتقال تجربه ها و تقویت شبکه های بانوان مسجدی و ارتقای سطح توانمندی از جمله اهداف برگزاری این رویداد آموزشی است.

وی افزود: این طرح در قالب ۶ ساعت آموزش به صورت حضوری و غیرحضوری با حضور ۲۱ مدیر کانون های ویژه خواهران که در ماه های اخیر مدارک آنها برای راه اندازی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، برگزار می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین