شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استقبال بانوان جنوب فارس از ایجاد کانون های تخصصی خواهران در مساجد

  رییس ستاد دبیرخانه کانون مساجد جنوب فارس گفت: با توجه به جایگاه رفیع زنان در نظام جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام راه اندازی کانون های تخصصی خواهران در…

 

رییس ستاد دبیرخانه کانون مساجد جنوب فارس گفت: با توجه به جایگاه رفیع زنان در نظام جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام راه اندازی کانون های تخصصی خواهران در منطقه جنوب فارس به عنوان اولین خاستگاه حکومت اسلامی در کشور با استقبال رو به رو بوده است.

به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در گفتگو با خبرگزاری شبستان، گفت: باتوجه به برگزاری اولین کنگره ملی کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در تهران، تعدادی از از مدیران جنوب فارس نیز به تهران اعزام شدند.

وی تبین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری، الگوسازی و انتقال تجربه ها و تقویت شبکه های بانوان مسجدی و ارتقای سطح توانمندی را از جمله اهداف برگزاری این رویداد آموزشی عنوان کرد.

اخوت به استقبال خواهران انقلابی از اهداف متعالی طرح کانون‌های تخصصی خواهران، افزود: جنوب فارس ۱۲ سهمیه راه اندازی کانون های تخصصی خواهران داشته که تا کنون ۲۲ باب کانون ویژه افتتاح شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت احیا نقش زنان و دختران در جامعه اسلامی امید است تا پایان سال این عدد به بالای ۴۰ باب کانون افزایش پیدا کند.

اخوت با اشاره به اینکه جنوب فارس از پیشگام های استقبال و افتتاح کانون های تخصصی خواهران کشور بوده که با استقبال بیش از ۱۰۰ درصدی ثبت کانون مواجه و همچنان متقاضیان افتتاح کانون ویژه خواهران دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “استقبال بانوان جنوب فارس از ایجاد کانون های تخصصی خواهران در مساجد”

  1. لاری. از بزال. قیصری گفت:

    خوش بحال جنوب فارس. وخوش. بحال آقای. اخوت اینشالله که شمار این کانونها به هزار آن. برسد امین. یا. رب العالمین

  2. ناشناس گفت:

    اين اقا (اقاي اخوت)هم معلوم نيست چه كار مي كند ودنبال چي داره مي گرده!؟!؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین