شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تا پایان اردیبهشت‌ماه با پرداخت عوارض از تخفیف بهره‌مند شوید

از اول فروردین ماه جاری تا پایان اردیبشهت، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به عنوان تخفیف بهای خدمات پسماند و ۱۰ درصد به عنوان خوش حسابی برای شهروندان پرداخت کننده عوارض…

از اول فروردین ماه جاری تا پایان اردیبشهت، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به عنوان تخفیف بهای خدمات پسماند و ۱۰ درصد به عنوان خوش حسابی برای شهروندان پرداخت کننده عوارض نوسازی در این دو ماه در نظر گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ شهرداری لار در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳، شاهد حضور شهروندانی بود که دلسوزانه برای آبادانی هر چه بهتر شهر خود؛ در واحد نوسازی این مجموعه مدیریت شهری حضور یافته تا عوارض نوسازی ملک خود را پرداخت کنند.

شهروندان فهیم و دلسوز لارستانی، مانند سالهای گذشته در اولین روز از آغاز به کار ادارات در سال جدید، با حضور در واحد نوسازی شهرداری لار، عوارض نوسازی ملک خود را پرداخت کردند تا مثل همیشه در آبادانی و توسعه شهر خود سهیم باشند.

شهرداری لار به پاس این اقدام ارزشمند شهروندان، از اول فروردین ماه جاری تا پایان اردیبشهت، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به عنوان تخفیف بهای خدمات پسماند و ۱۰ درصد به عنوان خوش حسابی برای شهروندان پرداخت کننده عوارض نوسازی در این دو ماه در نظر گرفته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین