یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برای تخفیف عوارض شهری، جلوی تبعیض گرفته شود

فرماندار ویژه لارستان از شهردار درخواست کرد که برای تخفیف گرفتن در عوارض شهرداری هیچ راهی نگذارد تا فلان مسئول نتواند با یک سفارش و تماس تلفنی تخفیف بگیرد، زیرا…

فرماندار ویژه لارستان از شهردار درخواست کرد که برای تخفیف گرفتن در عوارض شهرداری هیچ راهی نگذارد تا فلان مسئول نتواند با یک سفارش و تماس تلفنی تخفیف بگیرد، زیرا این یک نوع تبعیض است و مردمی که نمی‌توانند با شهردار ارتباط بگیرند از این تخفیف محروم می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با اصغر فرودی شهردار لار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی تصریح کرد: همه مسئولین در برابر خدا یک مسئولیت دارند که باید در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند و اساسی ترین و ریشه ای ترین مسئولیتی که بر دوش ماست مسئولیت پذیری در برابر خداوند متعال است.

دهقان اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند در هر شرایطی به ویژه در سختی‌ها و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشند و با تلاش شبانه روزی در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

وی ادامه داد: شرایط امروز جامعه ما نیازمند حضور جهادی و میدانی مسئولان است، چرا که تراز این مردم بسیار بالا است و باید در شأن و منزلت آنان ارائه خدمت کرد. بنابراین برای رفع مسائل و مشکلات پیش‌رو باید به صورت جهادی و با روحیه انقلابی و بطور شبانه روزی با مردم و در کنار مردم بود و برای آنان کار کرد.

داریوش دهقان با بیان اینکه همه باید از شهرداری حمایت کنیم، خطاب به شهردار جدید لار گفت: نحوه محاسبه عوارض شهرداری را شفاف‌سازی کنید و از طریق سایت شهرداری و نصب در تابلوهای شهرداری به مردم اطلاع‌رسانی کنید.

فرماندار ویژه لارستان از شهردار درخواست کرد که برای تخفیف گرفتن در عوارض شهرداری هیچ راهی نگذارد تا فلان مسئول نتواند با یک سفارش و تماس تلفنی تخفیف بگیرد، زیرا این یک نوع تبعیض است و مردمی که نمی‌توانند با شهردار ارتباط بگیرند از این تخفیف محروم می‌شوند.

دهقان با تاکید بر اینکه اگر در ارائه خدمات شهرداری شفاف‌سازی صورت گیرد، مردم نیز ارتباط بهتری با مسئولان شهری برقرار می‌کنند و در این راستا اعضای شورای شهر هم بستر شفاف‌سازی را برای شهرداری فراهم کند.

شهردار لار هم در سخنانی ضمن قدردانی از حضور فرماندار و جمعی از کارشناسان مختلف فرمانداری، ظرفیت، امکانات و پنانسیل های بسیار خوب در حوزه های مختلف شهری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مدیران شهری در سنوات گذشته تلاش کرده اند این ظرفیت ها را ایجاد کنند و مدیریت جدید شهری وظیفه دارد این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند.

اصغر فرودی ادامه داد: این ظرفیت ها و امکانات خوب در حوزه شهری و شهرسازی، مبلمان شهری، فضای سبز و دیگر حوزه ها وجود دارد که باید آن را به مرحله عمل برسانیم.

وی با اشاره به یک سری مشکلات در حوزه شهری گفت: وجود سرمایه گذاران در سطح شهرستان و شهرستان های همجوار و شهر لار می تواند موتور محرکه توسعه شهری محسوب شده و زمینه برای پیشرفت وجود داشته باشد.

فرودی با تاکید بر مطالبه به حق شهروندان مبنی بر شفاف سازی عملکرد مدیریت شهری گفت: بزودی سامانه شفاف سازی این شهرداری که در سنوات گذشته راه اندازی شده است، بروزرسانی خواهد شد و شهروندان می توانند بی هیچ واسطه ای از فعالیت واحدهای مختلف شهرداری اطلاع یابند.

شهردار لارتصریح کرد: با توجه به اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی برای شهروندان بهسازی بوستان های شهر در دستور کار قرار گرفته و بزودی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهر لار و در برخی حوزه های شهری مشکلاتی وجود دارد، افزود: شهر لار سابقه تاریخی بزرگی دارد و باید همه دست به دست هم دهیم و شهر لار را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

شهردار لار ادامه داد: توصیه های فرماندار و مطالبات شهروندان در دستور کار قرار خواهد گرفت و با همکاری و وحدت برای رفع مشکلات و تحقق اهداف تلاش خواهیم کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برای تخفیف عوارض شهری، جلوی تبعیض گرفته شود”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر فرماندار مردمي كه حرف دل مردم با اقاي شهردار زده اند . خدا خيرشان دهد. همه مردم لار عوارض شهرداري پرداخت ميكنند ولي هميشه از تبعيض ناراحت و دلخورندكه متاسفانه فراوان در شهرداري لار ديده شده است و اميدواريم شهردار جديد جلوي تبعيض در شهرداري را بگيرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین