پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

صدور 9500 قبض الکترونیکی پرداخت عوارض در شهرداری لار

از زمان راه اندازی سامانه  پیامکی عوارض شهرداری و با همکاری شهروندان لاری، تا کنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ قبض الکترونیکی صادر شده استسامانه پیامکی عوارض نوسازی شهرداری…

از زمان راه اندازی سامانه  پیامکی عوارض شهرداری و با همکاری شهروندان لاری، تا کنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ قبض الکترونیکی صادر شده استسامانه پیامکی عوارض نوسازی شهرداری لار از دهه فجر سال گذشته به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفته و در حال خدمت رسانی به مردم شهر لار می باشد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛  با راه اندازی این سامانه، قبض کاغذی عوارض نوسازی حذف شده و دیگر نیازی نیست که شهروندان برای اطلاع از مبلغ نوسازی ملک خود و پرداخت وجه به شهرداری مراجعه کنند.

از زمان راه اندازی این سامانه و با همکاری شهروندان لاری، تا کنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ قبض الکترونیکی صادر شده و میزان وصولی عوارض نوسازی مبلغی بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

شهروندانی که تا کنون از این سامانه استفاده نکرده اند، می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی، آدرس ملک، کد پستی، شماره پرونده یا پلاک ثبتی و شماره همراه به سامانه پیامکی عوارض نوسازی شهرداری لار با شماره ۱۰۰۰۸۰۲۰۰ از این خدمت بهره مند شوند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین