شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

شرایط نامساعد جهاد دانشگاهی لارستان بدلیل نداشتن مسوول!

جهاد دانشگاهی لارستان بدون سرپرست و تنها با یک نیروی ثبت نام اداره می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، شنیده‌ها حاکی از این است که جهاد دانشگاهی لارستان با یک شرایط…

جهاد دانشگاهی لارستان بدون سرپرست و تنها با یک نیروی ثبت نام اداره می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، شنیده‌ها حاکی از این است که جهاد دانشگاهی لارستان با یک شرایط خاص و اضطراری روبرو شده است، ساختمانی که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ شروع کرده است و اکنون شرایط دشواری را سپری می‌کند.

جهاد دانشگاهی نهادی است عمومی و انقلابی که در سال ۱۳۵۹ زیرنظر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس و به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی ، خدماتی کشور معرفی گردید.

در لارستان جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد واکنون با گذشت چهارده سال همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.

جهاد دانشگاهی یکی از سازمان هایی است که هر ساله دوره های مختلفی را برگزار می کند. به دلیل متنوع و کوتاه مدت بودن دوره های جهاد دانشگاهی در بازه های زمانی مختلف، افراد زیادی در این دوره ها ثبت نام و در آن ها شرکت می کنند که مهمترین هدف آن متصل شدن افراد به بازار کار بر اساس نیازهای تخصصی جامعه وتوسعه اشتغال و کار آفرینی می باشد.

در حال حاضرجهاد دانشگاهی دوره های آموزشی خود را در کارگروه های فناوری اطلاعات، زبان های خارجی، علوم انسانی، علوم پزشکی و فنی و مهندسی برای عموم و کارکنان دستگاه های اجرایی به صورت مجازی و حضوری برگزار می نماید.

در سال ۱۳۹۷ با گرفتن امتیاز دفتر بانک خون بند ناف رویان گامی بزرگ برای خدمات رسانی بهتر جهت رفاه مردم لارستان بزرگ و جنوب کشور فراهم شد که با استقبال خوبی مواجه گشته است.

در زمینه پژوهشی هم جهاد دانشگاهی مرکز لارستان با مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا ) همواره در طرح پرسشگری جهت شهرستان لار عملکرد مطلوبی داشته است.

در زمینه اجرای آزمون های استخدامی برای نهاد های مختلف دولتی و غیر دولتی هم جهاد دانشگاهی همواره فعالیت موثری برای مردم منطقه جنوب داشته است.

با توجه به اینکه لارستان بزرگ از نظر فرهنگی و اقتصادی دارای ظرفیت های بالایی می باشد لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات جهاد دانشگاهی میتواند این نهادرا در ارایه خدمات بهتر با اتکا به توان، دانش، علم و ظرفیت‌های موجود یاری برساند. که مهمترین آنها عبارتند از :لزوم انتخاب مدیر و سرپرست جهت انجام امور اجرایی، رفع مشکل ساختمان جهاد دانشگاهی و دفتر بانک خون بند ناف رویان، همکاری مسئولین برای گرفتن امتیاز دفتر خبرگزاری ایسنا و ایکنا و سینا، همکاری اساتید مجرب در زمینه تدوین دوره های مورد نیاز جامعه در جهاد دانشگاهی و همراهی و همکاری مسئولین و مردم برای استفاده از طرح ها و توانمدی های جهاد دانشگاهی و…

با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی چند ماهی هست که بدون سرپرست و تنها با یک نیروی ثبت نام اداره می شود و از جهت اسکان در ساختمان فعلی در شرایط اضطراری به سر می برد در صورت عدم توجه به این شرایط، ممکن است منجر به تعطیلی و لغو امتیاز این نهاد از لارستان شده و این دستاورد چهارده ساله و خدمات بانک خون بند ناف از بین رفته و به شهرستان دیگری واگذار گردد.

لذا همت همه مسئولین و متولیان امر را می طلبد که در این راه تلاش کرده و مانع از دست رفتن امتیاز این مرکز آموزشی شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شرایط نامساعد جهاد دانشگاهی لارستان بدلیل نداشتن مسوول!”

  1. حسام دیبا گفت:

    آموزش تراش الماس در جهاد دانشگاهی، میبایست مد نطر قرار داده شود . فرمانداری میبایست پول های اندک مردم را جمع آوری و با آن الماس دویست میلیون ی خریداری کند و دراختیار تراشکاران متعهد و کاردان قرار دهد و با سود فروش آن به سپرده گذاران سود بدهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین