شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

سرپرست تیم فوتسال فسا: VAR سطح مسابقات جام رمضان لارستان را بالا برده است

سرپرست تیم ستاره جنوب ایلات خمسه فسا  گفت: VAR سطح مسابقات جام رمضان لارستان را بالا برده است. به گزارش میلاد لارستان، مسابقات سوپر جام فوتسال جام رمضان لارستان ،…

سرپرست تیم ستاره جنوب ایلات خمسه فسا  گفت: VAR سطح مسابقات جام رمضان لارستان را بالا برده است.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات سوپر جام فوتسال جام رمضان لارستان ، نکوداشت حاج وحید جعفری نماینده شرکت آلشپورت در خاورمیانه با حضور ۱۹ تیم از لارستان بزرگ و تیمهای مطرح منطقه جنوب کشور از جمله بندرعباس ، جهرم، فسا، زرین دشت، گراش و اوز در مجتمع بین المللی فرهنگی ورزشی طوبی لارستان در سطح بسیار بالا در حال برگزاری است.

این رقابت ها با بهره گیری از سیستم کمک داور ویدئویی، پخش زنده بازیها و پوشش کامل رسانه ای و حضور بازیکنان برجسته کشوری همزمان با ایام عید باستانی نوروز درحال برگزاری است.

یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تیم ستاره جنوب ایلات خمسه فسا است که خبرنگار میلاد لارستان به منظور آشنایی بیشتر با این تیم و وضعیت برگزاری جام رمضان در لارستان گفت‌وگویی با سرپرست این تیم انجام داده است که در زیر می‌خوانیم:

۱- لطفا در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید و مسئولیت خود را در تیم عنوان نمایید؟

مهدی صادقی مزیدی سرپرست تیم ستاره جنوب ایلات خمسه فسا هستم.

۲– تیم شما در چه رده هایی فعالیت دارد و سوابقی از افتخارات تیم خود بیان کنید؟

تیم ستاره جنوب ایلات خمسه فسا در دو رده فوتبال و فوتسال در همه رده ها از ۶ سال الی بزرگسال در هر دو رده فعالیت دارد.

۳- میانگین سنی تیم شما که در مسابقات جام سوپرجام رمضان لارستان شرکت نموده چند سال است؟ 

امسال اولین دوره حضور تیم ستاره جنوب ایلات خمسه در مسابقات بزرگسالان در سطح استان و شهرستان می باشد. این تیم تا بحال توانسته مقام سوم فوتسال جوانان در سطح استان سال را در سال ۱۴۰۱ به دست آورد. همچنین از دیگر عناوین این تیم می توان به مقام اول فوتسال و فوتبال رده نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان فسا، مقام دوم مسابقات مینی فوتبال جنوب استان در شهرستان داراب و قهرمانی رده زیر ۱۱ و ۱۲ در سطح شهرستان فسا اشاره کرد.

۴- چه تعداد از بازیکنان شما بومی و چه تعداد غیر بومی هستند؟

تقریبا ۸۰ درصد شاکله تیم ما را جوانان عشایر هستند و در مسابقات جام رمضان ۴ بازیکن که در سوپر لیگ استان باز می کنند در این تیم حضور دارند. گفتنی است عمده هزینه تیم ما از ایلات خمسه عشایر فارس تامین می شود.

۵- هدف شما از حضور در مسابقات سوپرجام رمضان لارستان چه بوده و چه شد که تصمیم به شرکت در این مسابقات گرفتید؟

هدف از شرکت در مسابقات رمضان لارستان شناخت تیم ایلات خمسه که متشکل از عشایر فارس(عرب و ترک و لر …..) در سطح استان تشکیل شده به عموم مردم شریف استان و کشور هست انشاالله که با حمایت عشایر فارس شاهد حضور تیم در سطح استان و کشور باشیم.

۶- نظر شما در مورد نقاط قوت و ضعف این مسابقات را بیان نمایید؟

در این مسابقات نقاط قوت مختلفی دیده شد که از جمله می توان به ۱- برنامه ریزی کلی بازی ها قبل از شروع مسابقات ۲- حضور مسئولین مسابقات در محل برگزاری مسابقات ۳- وجود var در سطح مسابقات ۴- مجتمع طوبی ۵- حضور تیم های جنوب کشور ۶- حضور بازیکنان لیگ برتری در سطح مسابقات ۷- پخش زنده مسابقات

شاید بتوان در خصوص نقطه ضعف مسابقات به عدم حضور نیرو انتظامی در مجتمع طوبی جهت کنترل تماشاگران اشاره کرد.

۷- بنظر شما برگزاری این مسابقات چه دستاوردهای را می تواند داشته باشد؟

مهم ترین دستاورد برگزاری مسابقات در چنین سطحی شناخته شدن باشگاهها و همچنین شناخته شدن و معرفی بازیکنان برتر به مسابقات کشوری است.

۸- کلام پایانی ؟

در پایان تقدیر و تشکر میکنم از هیئت فوتبال و فوتسال لارستان که در این چند روز ماه مبارک رمضان با تلاش و پشتکار و برنامه ریزی دقیق مسابقات جنوب کشور باعث دلگرمی و همدلی باشگاه ها و بازیکنان و مردم گرانقدر لارستان و شهرستان های همجوار شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین