شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مراجعه ۲۱۴۰ به بخش اتفاقات بیمارستان لار در هفته نخست سال جدید

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا علیه السلام لار از مراجعه ۲۱۴۰ به بخش اتفاقات بیمارستان لار در هفته نخست سال جدید خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا علیه السلام لار از مراجعه ۲۱۴۰ به بخش اتفاقات بیمارستان لار در هفته نخست سال جدید خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر مینا حسنی از مراجعه قریب به ۲۱۴۰ نفر به بخش اتفاقات آن مرکز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط سالهای گذشته و عدم فعالیت بخش خصوصی در روزهای تعطیل، مراجعه زیاد به بخش اتفاقات مورد انتظار بود، لذا ضمن آمادگی کامل، در صدد ارائه بالاترین خدمات به بیماران برآمدیم.

وی افزود: از این تعداد مراجعه، ۳۰ نفر به دلیل سوانح ترافیکی به مرکز منتقل شده و قریب به ۴۲۰ نفر نیز برای دریافت خدمات بیشتر، بستری شدند.

دکتر حسنی با تاکید بر مراجعات بالای بیماران در تعطیلات و خصوصاً شیفتهای شب، تصریح کرد: بر اساس گزارشات ارسالی از سوی همکاران، بالاترین آمار مراجعه در ۲۴ ساعت و در ۳ شیفت کاری، ۳۷۰ نفر ثبت شده است که به نوبه خود رکوردی در ارائه خدمات این بخش محسوب می شود.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا علیه السلام لار خاطر نشان کرد: بخش اتفاقات بیمارستان لار به عنوان بخش درمانی پرمراجعه در منطقه بوده که در ایام نوروز خدمات خود را با کمک ۳۶ پرستار، پزشک و متخصص به مردم ارائه می نماید.

وی بیان داشت: در این باره زمانی قریب به ۱۵۰ عمل جراحی الکتیو و اورژانسی در تخصص‌های زنان، ارتوپدی، جراحی عمومی، گوش؛ حلق و بینی، مغز و اعصاب نیز در اتاق عملهای مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع لارستان انجام شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین