شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مراجعه 4000 نفر به بخش اتفاقات بیمارستان امام رضا(ع) لار

در نخستین ماه سال، قریب به ۴ هزار نفر به بخش اتفاقات بیمارستان مراجعه کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی…

در نخستین ماه سال، قریب به ۴ هزار نفر به بخش اتفاقات بیمارستان مراجعه کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر غلامرضا خدادادی از مراجعه قریب به ۴ هزار بیمار به بخش اتفاقات این مرکز در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در نخستین ماه سال جاری با توجه به حجم مراجعات و متناسب با پیش بینی شرایط، تدابیر لازم جهت ارائه خدمات اندیشیده شده بود اظهار داشت: از این میان موارد مراجعه به بیمارستان ۲۹۶۰ مورد به شکل سرپایی درمان و ترخیص شده و مابقی بستری شدند.

دکتر خدادادی خاطر نشان کرد: شرایط موجود در کشور و آغاز پیک چهارم کرونا ما را بر آن داشت تا علاوه بر تدابیر و برنامه ریزی های گذشته، با افزایش نیرو در این بخش، خدمات بهتری را در کوتاهترین زمان ممکن ارائه دهیم.

کامیاب مسئول بخش اتفاقات نیز در همین خصوص اذعان داشت: در این بازه زمانی ۶۸۸ مورد مراجعه با علائم کرونا، به بخش انجام شده که پس از بررسی، به صورت سرپایی درمان و یا با تشخیص پزشک به بخش مراقبتهای ویژه منتقل و در آنجا بستری شدند.

وی با اشاره به این نکته که در میان آمار ثبت شده ۳۵۶ مورد توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی و به این بخش منتقل شدند، افزود: بیشترین تلاشها معطوف به ارائه خدمات درمانی به ۳۱۸ بیمار بدحال، ۳۹ مادر باردار پرخطر و ۲۱ مورد احیای قلبی ریوی شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین