پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

ترمیم شکستگی خط انتقال آب لارستان از سد سلمان فارسی

  لوله خط انتقال آب لارستان از سد سلمان فارسی که در نتیجه بارندگی اخیر و براثر فرونشست زمین دچار شکستگی شده بود، در کمترین زمان ممکن ترمیم شد. به…

 

لوله خط انتقال آب لارستان از سد سلمان فارسی که در نتیجه بارندگی اخیر و براثر فرونشست زمین دچار شکستگی شده بود، در کمترین زمان ممکن ترمیم شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی امور آبفا لارستان سیدعبدالمهدی میرپور گفت: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ اتفاقات سد سلمان و امور آبفا لارستان شکستگی خط انتقال لوله۶۰۰grp سد سلمان ترمیم و مخازن ۱۵۰۰۰هزار و۵۰۰۰هزار متر مکعبی شهر لار در حال آبگیری می‌باشند.

میرپور اظهار داشت: با پیگیری‌های شبانه‌روزی این امور و استفاده از تمامی ظرفیت‌های مخازن ذخیره آب و چاه‌های موجود آبفا در سطح شهر لار تلاش کردیم مشکل افت فشار و قطعی آب به حداقل ممکن برسد.

میرپور افزود: با تکمیل روند آبگیری مخازن مذکور وضعیت فشار موجود در شبکه‌های توزیع آب در سطح شهر لار در ساعات آینده حالت پایدار پیدا کرده و آبرسانی به روال عادی برمی‌گردد.

وی افزود: امور آبفا لارستان از همکاری و همراهی همشهریان گرامی که در این شرایط مصرف آب منازل خود را مدیریت کردند تشکر و سپاسگزاری می‌نماید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین