جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 40

فریاد مرگ بر اسرائیل در گراش+تصاویر

  همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان گراش با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. به گزارش میلاد لارستان…

 

همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان گراش با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش امروز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، مردم و مسئولان شهرستان گراش همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تجمع در مقابل حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و حرکت به سمت حسینیه اعظم میعادگاه نماز جمعه، صحنه‌های با شکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با در دست داشت تصاویر حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و قدس شریف و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه اعلام کردند

پیش از خطبه نماز جمعه حجت السلام و المسلمین دکتر حائری‌پور در سخنانی به اهمیت روز جهانی قدس اشاره کرد.

محمود طاهرزاده در جمع راهپيمايان روز قدس در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينكه برگزاری باشكوه راهپیمایی روز جهانی قدس موجب انزوای اسرائيل خواهد شد، اظهار داشت: قدس روز نمایش اقتدار و توان مسلمانان در برابر دولت های مستكبر و حركتی ارزشمند در راستای حمایت از قیام ملت فلسطین است.

وی گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام که در مقابله با ایران اسلامی به استیصال رسیده‌اند، به آخرین سلاح و حربه خود که همان تحریم اقتصادی است روی آورده‌اند که قطعاً مردم ایران با مقاومت و ایستادگی خود، این توطئه را نیز خنثی می‌کنند.

محمود طاهرزاده با اشاره به حضور پرشور مردم ولایت مدار و روزه‌دار گراش در راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از ملت فلسطین، افزود: این حضور باشكوه و دشمن شكن، بیانگر پیشگامی مردم این دیار در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه پیام روز قدس اعلام همبستگی مردم جهان با مردم مظلوم فلسطین است، تصريح كرد: یكی از مهم ترین دستاوردهای روز جهانی قدس افشای جنایات رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است

و روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‌‏های ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک کش صهیونیستی است.

فرماندار گراش حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مرکز دیپلماتیک ایران در سوریه را نقض قواعد و هنجارهای حقوق بین الملل خواند و آن را محکوم کرد و خاطر نشان ساخت: جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین، امروزه جبهه‌ مقاومت با اقتدار به پیش می رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین