جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

مسئولین بجای مطالبه حق لارستان چشم به سرمایه خیرین دارند/لارستان دارای پتانسیل های بالقوه ای است

نماینده شرکت ورزشی آل اشپورت در خاورمیانه گفت: قطعا حرف اول را مسئولین می زنند و عیب کار ما در لارستان این است که مسئولین بجای مطالبه حق لارستان چشم…

نماینده شرکت ورزشی آل اشپورت در خاورمیانه گفت: قطعا حرف اول را مسئولین می زنند و عیب کار ما در لارستان این است که مسئولین بجای مطالبه حق لارستان چشم به سرمایه خیرین دارند.

به گزارش میلاد لارستان، سوپرجام فوتسال جام رمضان لارستان پس از یک ماه رقابت مهیج بین تیم‌های استان فارس به میزبانی ورزشگاه طوبی شهر لار به اتمام رسید. این مسابقات به نام وحید جعفری نماینده شرکت ورزشی آل اشپورت در خاورمیانه نام گذاری شده بود. به همین بهانه خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی با این شخصیت ورزشی بین‌المللی که اصالتی لارستانی دارند، انجام شده است که در زیر می‌خوانیم:

۱- لطفا در ابتدا خود را معرفی نمایید؟

بنده وحید جعفری نماینده شرکت ورزشی آل اشپورت در خاورمیانه هستم. به هر حال به دلیل علاقه ای که به ورزش و وطن داشته ام سالهای سال در رده ملی و باشگاهی در بحث تامین توپ و البسه ورزشی کشور بعنوان اسپانسر فعالیت نموده ام. من تا ۱۵ سالگی در لارستان حضور داشتم و بعدا به دوبی مهاجرت کردم. اجداد ما از گذشته در کشورهای حوزه خلیج فارس حضور داشته اند و این کشورها خودشان نیز اعتقاد دارند که لارستانیها نقش مهمی در رونق اقتصادی آنها دارند. زادگاه من لارستان است به همین دلیل نگاه ویژه ای به زادگاه خود داشته و در مقاطع مختلف سعی نمودم حمایت های خود را از ورزش لارستان صورت دهم تا باعث انگیزه بیشتر در جوانان و ورزشکاران شود.

 

۲- چه شد که در مسابقات سوپرجام فوتبال لارستان امسال شما تصمیم به دعوت از بزرگان فوتبال و فوتسال و حضور آنها در لارستان گرفتید؟

امسال به پیشنهاد آقای طارمی زاده مسئول هیئت فوتبال لارستان لطف داشته و جام رمضان امسال را به نام بنده برگزار نمودند و من نیز سهم خود دانستم که برای پایان این مسابقات یک شب خاطره انگیز را رقم بزنیم. البته در سال ۹۶ نیز با حضور بزرگان فوتبال ایران مانند حمید استیلی، رضا شاهرودی، علی کفاشیان و … مراسمی جهت تقدیر از خیرین ورزشی لارستان داشتیم که پس از آن برنامه‌ حمایت بیشتر خیرین از ورزش لارستان را شاهد بودیم. بنظرم امشب نیز تماشاگران از برنامه ها راضی بودند و امیدواریم این برنامه ها ادامه دار باشد.

 

۳- خود شما چقدر فردی ورزشی هستید و چگونه در بحث ورزش وارد شدید؟

من از دوران نوجوانی به ورزش علاقه مند بودم و کمربند مشکی تکواندو را دریافت کردم و مدتی نیز عضو باشگاه الشباب در مسابقات تکواندو بودم. به هر حال وقتی علاقه وجود داشته باشد انسان می تواند در هر حرفه ای موفق تر باشد. در ادامه من کار خود را در عرصه ورزش انتخاب کردم و توانستم نمایندگی شرکت ال اشپورت در خاورمیانه را کسب نمایم که حدود ۲۳ سال است حوزه خلیج فارس و بخشی از آفریقا را از لحاظ البسه و امکانات ورزشی تامین می کنیم.

 

۴- آیا ورزش لارستان را پیگیری می نمایید و فکر میکنید برای ارتقا ظرفیت ورزش لارستان چه باید کرد؟

قطعا بخاطر علاقه ای که دارم سعی می کنم فعالیت های ورزشی در لارستان را پیگیری نمایم. اعتقاد دارم لارستان دارای پتانسیل های بالقوه ای است ولی آنچنان از این پتانسیل ها استفاده نمی شود. در هر روستا و شهر در منطقه لارستان یک زمین ورزشی دیده می شود و این خود یک پتانسیل به حساب می آید. من از مسئولین فوتبال لارستان توقع دارم تا برنامه های مدون تری برای فوتبال پایه لارستان ترسیم کنند و لیگ شهرستانی فوتبال و فوتسال را در طی سال نیز با برنامه داشته باشند. بنظر من با وجود امکانات و ظرفیت های خوب منطقه باید حداقل یک تیم در سطح لیگ با نام لارستان وجود داشته باشد.

 

۵ – آیا شما حاضر به سرمایه گذاری در تیم های لاری هستید؟

قطعا پتانسیل حضور خیرین و سرمایه گذاران در عرصه ورزش لارستان وجود دارد اما باید زمینه و برنامه ریزی آن فراهم گردد. یکی از مشکلات منطقه البته نبود شرکت ها و کارخانه های بزرگ در منطقه است که سرمایه های عظیمی را وارد ورزش منطقه کند. مثلاً استان اصفهان و کرمان به واسطه کارخانه های بزرگ و سرمایه گذاری آنها در ورزش پیشرفت های قابل توجهی داشته اند. بنده نیز آمادگی این را دارم در صورتی که تیم های لارستان در سطح لیگ فعالیت کنند هر کمک و یاری نیاز باشد به ورزش لارستان مخصوصا فوتبال داشته باشم. البته از گذشته نیز حمایت های مادی خود را از تیم هندبال لارستان داشته ام اما معتقد هستم با توجه به هزینه بالای تیم داری یک دست صدا ندارد و باید همه پای کار باشند.

۶- نقش مسئولین برای ارتقا ورزش را چگونه ارزیابی می کنید؟

قطعا حرف اول را مسئولین می زنند و عیب کار ما در لارستان این است که مسئولین بجای مطالبه حق لارستان چشم به سرمایه خیرین دارند. من به نماینده منتخب دکتر بروجردی هم گفته ام که در حق مردم لارستان در کشور اجحاف شده و ایشان باید بصورت جدی پیگیر حق مردم را ستان مخصوصا در عرصه ورزش باشند.

۷- برنامه بعدی شما در بحث ورزش لارستان چیست؟

برنامه های بزرگی در ذهن داریم که می تواند موجب شور و شوق در منطقه شود اما تا نهایی شدن فعلا اعلام نمی کنیم. فقط یکی از کارهایی که در ذهن داریم تلاش جهت حضور آقای علی دایی و عادل فردوسی پور در لارستان می باشد. بنظر من حضور بزرگان ورزش در منطقه‌ علاوه بر ایجاد شور و انگیزه در ورزش دوستان باعث می شود تا فرهنگ لارستانی به کشور شناسانده شود و ما شاهد اعتلای فرهنگ لارستان باشیم.

 

۸- با توجه به ارتباط شما با بزرگان فوتبال دنیا نظر آنها در مورد تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

آنها ایران را به عنوان یک تیم خوب در دنیا می شناسند و با برخی کارشناسان فوتبال دنیا در مقطع جام ملت ها صحبت می کردم ایران را مخصوصا پس از برد در مقابل ژاپن شانس اول قهرمانی می دانستند که البته متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مسئولین بجای مطالبه حق لارستان چشم به سرمایه خیرین دارند/لارستان دارای پتانسیل های بالقوه ای است”

  1. ناشناس گفت:

    نام بزرگانی همچون مرد فهیم وحید جعفری در ذهن تاریخ ورزش ایران ولارستان برای همیشه خواهد ماند درود بر تو و خاندان تو باد

  2. لارستانی گفت:

    نام بزرگانی همچون مرد فهیم وحید جعفری در ذهن تاریخ ورزش ایران ولارستان برای همیشه خواهد ماند درود بر تو و خاندان تو باد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین