یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای چغان لارستان

  در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی، طرح آبرسانی به روستای چغان لارستان که با مشارکت مالی خیر نیکوکار به مرحله بهره‌برداری رسیده بود، در مدار…

 

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی، طرح آبرسانی به روستای چغان لارستان که با مشارکت مالی خیر نیکوکار به مرحله بهره‌برداری رسیده بود، در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا فارس، طی مراسمی با حضور حسبن حسین زاده نماینده‌ی مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، علی بوستانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمدمحسن مصلح مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان استان فارس، سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا لارستان، بخشدار و اعضای شورای اداری بخش جویم و شورای اسلامی روستای چغان، طرح آبرسانی به این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال با مشارکت مالی خیر نیکوکار در مدار بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم حسین زاده نماینده مردم لارستان، اوز، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از گشایش این طرح، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مالی خیر نیکوکار که از دیرباز نقش پررنگی در خدمات اجتماعی عام المنفعه داشته است، پروژه‌های آبرسانی بیشتری در روستاهای این شهرستان اجرا و به بهره برداری برسد.

در ادامه، حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های امور آبفا لارستان در حوزه خدمات مطلوب و بهنگام آبرسانی به مردم تقدیر و خواستار  همکاری بیش از پیش مردم و مسئولین در راستای مدیریت مصرف آب شد.

پیش از سخنان فرماندار، علی بوستانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از گشایش این طرح به تشریح این طرح آبرسانی پرداخت و اظهار کرد: به منظور آبرسانی به مردم روستای چغان، یک حلقه چاه آبرسانی با مشارکت مالی خیر نیکوکار مرحوم حاج مجید جعفری حفر شده بود، که با توجه به لزوم بهره‌برداری از آن به همت برادر آن مرحوم حاج وحید جعفری با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال کار برق رسانی به طول ۳ متر به این چاه انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه با اقدامات شرکت آبفا فارس تجهیز و آماده سازی شد و امروز در مدار بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: خرید و نصب تجهیزات این چاه و همچنین بازسازی و مرمت بیش از ۴۰۰ متر از خط انتقال آب چاه با استفاده از لوله های ۱۱۰ میلی‌متری پلی اتیلن نیز از جمله اقداماتی است که در راستای بهره‌برداری از این چاه آب شرب توسط شرکت آبفا استان فارس صورت گرفته است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این منبع آب شرب که با صرف اعتباري بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفته است بیش از ۱۷۰۰ نفر از مزایای آن منتفع می شوند.

در ادامه این نشست محمد حسن مصلح مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان استان فارس نیز طی سخنانی از فعالیت های این مجمع و همچنین پروژه آبرسانی روستای چغان گزارشی ارایه کرد.

در ادامه این برنامه سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آلفا لارستان در خصوص عملکرد این امور و روند اجرای پروژه آبرسانی به سعادت چغان گزارشی  به حضار ارایه کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین