پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تجهیزات واحد دندانپزشکی مرکز بلغان بزودی بهتر خواهد شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تجهیزات واحد دندانپزشکی مرکز بلغان بزودی بهتر خواهد شد، گفت: بهورز خانه بهداشت چغان در آزمون بهورزی پیش رو جذب می…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تجهیزات واحد دندانپزشکی مرکز بلغان بزودی بهتر خواهد شد، گفت: بهورز خانه بهداشت چغان در آزمون بهورزی پیش رو جذب می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر حسن فزونی معاون بهداشت دانشگاه به همراه تیم فنی و مدیریتی خود از مرکز خدمات جامع سلامت بلغان شهرستان جویم بازدید کرد.

در خلال این بازدید که با هدف بررسی روند ساخت و پیشرفت مرکز جدید و بهسازی پانسیون ها صورت پذیرفت، نشست مشترکی نیز با حضور بخشدار، هیات امنا و شورای اسلامی بلغان نیز برگزار شد.

معاون بهداشت دانشگاه در این نشست اظهار داشت: با توجه به نیاز منطقه تجهیزات واحد دندانپزشکی بزودی بهتر خواهد شد و با روند پیشرفتی که در پیش رو داریم نیز شاهد بهسازی سیستم آبرسانی مرکز خواهیم بود.

وی با اشاره به نیازسنجی های صورت گرفته در خانه های بهداشت تحت پوشش این مرکز افزود: تجهیزاتی برای خانه های بهداشت تحت پوشش در نظر داریم که بزودی تحویل و مستقر خواهد شد.

دکتر فزونی با اشاره به نیروی مورد نیاز برای خانه بهداشت چغان تصریح کرد: یک نیروی بهورز به این خانه بهداشت اختصاص یافته که بزودی پس از برگزاری آزمون و ارائه آموزشهای لازم، در خانه بهداشت چغان آغاز به کار خو,,اهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین