جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

از سیمبانان لارستان تجلیل شد

بمناسبت فرارسیدن روز جهانی سیمبان از سیمبانان مدیریت توزیع برق لارستان تجلیل شد به گزارش میلاد لارستان، طی مراسمی که بمناسب روز جهانی سیمبان در مدیریت برق لارستان تدارک دیده…

بمناسبت فرارسیدن روز جهانی سیمبان از سیمبانان مدیریت توزیع برق لارستان تجلیل شد

به گزارش میلاد لارستان، طی مراسمی که بمناسب روز جهانی سیمبان در مدیریت برق لارستان تدارک دیده شده بود از زحمات سیمبانان مدیریت تجلیل شد.

مدیر توزیع برق لارستان در این خصوص گفت: ٣٠ فروردین ماه هر سال یادآور سخت کوشی‌ها و تلاش‌های ایثارگرانه سیمبانانی است که در سرما و گرما، بحران و خطر تنها به آرامش و آسایش هموطنان می‌اندیشند.

امین دامن کشان افزود: با ارزش ترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی آن است که سیمبانان در صنعت توزیع برق کشور گرانبهاترین دارایی شرکت های توزیع برق کشور هستند.

وی تصریح کرد: امروزه سیمبانان در خط مقدم خدمت با تلاش جهادی و عشق خدمت به همنوعان خود در حال انجام رسالت خویش بوده و چراغ روشنایی را در دل تاریکی‌ها روشن نگه می‌دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیمبانان فداکار و خدوم با تلاش شبانه روزی در جهت پایداری شبکه‌های توزیع برق شرایط را برای ارائه خدمات سایر خدمتگزاران جامعه فراهم می‌آورند.

در ادامه این مراسم نیز با طرح سوال های فنی و تخصصی و اجرای برنامه های فرهنگی سیمبانان با هم به رقابت پرداختند و در پایان با اهدای گل از سیمبانان تجلیل بعمل آمد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین