شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فرودگاه لارستان، گواهینامه بین‌المللی مدیریت انرژی گرفت

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان اعلام کرد: این فرودگاه گواهینامه بین‌المللی ISO ۵۰۰۰۱ مدیریت انرژی گرفت که برای بازدهی، استفاده و مصرف انرژی کاربرد دارد. به گزارش میلاد لارستان…

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان اعلام کرد: این فرودگاه گواهینامه بین‌المللی ISO ۵۰۰۰۱ مدیریت انرژی گرفت که برای بازدهی، استفاده و مصرف انرژی کاربرد دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان، محسن رفیعی گفت: هدف از تدوین استاندارد ISO ۵۰۰۰۱ تعیین الزامات مورد نیاز برای ایجاد، اجرا، برقرار نگه داشتن و بهبود بخشیدن سیستم مدیریت انرژی در یک سازمان است.

وی افزود: این استاندارد سازمان را قادر می سازد با رویکردی نظام مند عملکرد انرژی را شامل بازدهی، استفاده و مصرف انرژی بهبود دهد.

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان اضافه کرد: از امروز و با دریافت این گواهینامه مسئولیت این فرودگاه سنگین تر و نظارت ها بیش از پیش خواهد بود و از همه مدیران و پرسنل انتظار می رود با تلاش بیشتر تمام موارد مطرح شده را پیگیری کنند.

از جمله مزایای استقرار سیستم مدیریت انرژی می توان به کاهش هزینه های مالی مصرف انرژی، افزایش بهره‌وری و بهبود کارایی انرژی، هوشمند سازی مکانیزم انرژی، استاندارد سازی مصرف و بهبود مستمر در مدیریت انرژی، زمینه سازی برای نوآوری در حوزه انرژی، ایجاد راهکارهای سازگار با استاندارد زیست محیطی با کاهش آلودگی انتشار کربن و گازهای گلخانه‌ای و مواردی مانند آن اشاره کرد.

طبق اعلام معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در ابتدای فروردین ماه سال جاری، فرودگاه بین المللی لارستان رتبه پنجم پروازهای خارجی و رتبه ۱۸ حمل مسافر در بین فرودگاه های کشور را کسب کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین