سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

از دختران ورزشکار و فرهیخته لطیفی تجلیل شد

طی آیینی در شهرداری لطیفی از دختران ورزشکار و فرهیخته لطیفی تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت…

طی آیینی در شهرداری لطیفی از دختران ورزشکار و فرهیخته لطیفی تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر، مراسمی با حضور علی پور شهردار لطیفی، طالبی رئیس و ساجدی و جوان اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از دختران فرهیخته و نخبه شهر لطیفی از جمله دارندگان مقام برتر در رشته های ورزشی و رتبه های برتر در مقاطع مختلف تحصیلی از مدارس فاطمیه، نبوت و سمیه در محل دفتر شهردار برگزار شد.

در این نشست شهردار لطیفی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت و ولایت و بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت:داشتن جامعه ای پویا و رو به رشد نیازمند داشتن افرادی نخبه و فعال است که علاوه بر به روز بودنِ معلومات و آگاهی شان، پایبند‌ به ارزش‌های فردی و اجتماعی باشند.

علی‌اصغر علی‌پور با اشاره به اینکه دختران در جامعه امروز ما از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند بیان کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان بالاخص دختران ایران زمین با قرآن، ائمه اطهار و تبیین فرهنگ قرآنی و جایگاه دختران در جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر مقام و منزلت حضرت معصومه (س) به درستی شناخته شود می توان به دختران الگویی مناسب را در کمال، معرفت، علم و عبودیت معرفی کرد.

طالبی رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی گفت: دختران فعال، موفق و فرهیخته در اجتماع قطعا به عنوان الگو شناخته شده و سرمنشاء ارزشمندی های جامعه محسوب می شوند.

فاطمه دیودل بازیکن هندبال لیگ برتر، به نمایندگی از دختران حاضر در جلسه در سخنانی اظهار داشت: برداشتن هر گامی به سمت موفقیت مستلزم داشتن انگیزه است. قطعا اگر به هر نحوی توجه و حمایت مسئولین پشتیبانِ تلاش های ما باشد، انگیزه و توان ما چند برابر شده و بیش از پیش خواهیم توانست برای شهر و کشورمان افتخار آفرین باشیم.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین