یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تصاویر/ ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر در لار

همزمان با  ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامی داشت روز دختر، طی مراسمی با عنوان” الگوی من، بانوی من، فاطمه معصومه (ص)” و با حضور  دهقان فرماندار ویژه لارستان و …

همزمان با  ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامی داشت روز دختر، طی مراسمی با عنوان” الگوی من، بانوی من، فاطمه معصومه (ص)” و با حضور  دهقان فرماندار ویژه لارستان و  خیل تاش معاون سیاسی امنیتی فرماندار، حجت الاسلام رمضانی امام چمعه موقت لار، و برخی مسئولین ادارات شهرستان از دختران موفق لارستانی در سالن شهید نوبخت تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موفت لار در سخنانی با بیان اینکه امروزه در دنیا در زمینه آموزش، سبک خودخوان جواب نمی دهد، بلکه هر کتاب در کنارش یک معلم می خواهد و خداوند غیر از کتاب معلم نیز برای انسان ها فرستاده است اظهار داشت:  مهم ترین عامل تربیتی وجود الگو بوده و  رسانه ها نقش بسزایی در الگو سازی برای اقشار مختلف جامعه دارند.

وی افزود:‌ حضرت محمد (ص) در زمانی که دختران را زنده به گور می کرده اند به احترام دختر از جا بلند می شد، و این موضوع نه فقط به خاطر رابطه دختر و پدری، بلکه برای تجلیل از مقام دختر و برای الگو سازی بوده است. حجت الاسلام رمضانی با ذکر این سوال که؛ نصف بیشتر جمعیت جامعه خانم ها هستند و مگر میشود برای خانم ها الگو معرفی نکرد  اظهار داشت:  کشور هایی که دم از حقوق زنان می زنند اما در عمل نقض می کنند دو هدف مهم را دنبال می کنند که عبارتند از حیا زدایی از زنان و کم رنگ کردن قداست مادری و  لذا  وجود الگوی مناسب همچون حضرت فاطمه معصومه (س)  لازمه زندگی دختران و مادران این سرزمین است.

شایان ذکر است که این ویژه برنامه با همت دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری با همکاری سایر نهاد های مرتبط، با هدف تجلیل از دختران موفق در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری، علمی و …. برگزار شد و شعر خوانی نونهالان دختر، اجرای ترانه، مولودی خوانی توسط حاج آقای روشن ضمیر، و در نهایت اهدای لوح سپاس و تقدیر از دختران موفق زینت بخش این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش و عکس: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین