جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

برگزاری پویش فرشتگان سرزمین من در لار

همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، پویش سراسری “فرشتگان سرزمین من” همزمان با بسیاری از شهرستانهای دیگر، در شهرلار به اجرا درآمد. به گزارش…

همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، پویش سراسری “فرشتگان سرزمین من” همزمان با بسیاری از شهرستانهای دیگر، در شهرلار به اجرا درآمد. به گزارش میلاد لارستان دراین پویش که برای سومین سال متوالی در لارستان  اجرامیشد،  تعدادی از بانوان آتش به اختیار، پس از اینکه چندماه قبل از روز دختر فراخوان پویش را از کانال دختران چادری،دریافت کردند، به فراهم آوردن مقدمات کار و جلب کمکهای نقدی خیرین ، برخی از نهادها و ارگان‌های فعال فرهنگی مبادرت ورزیدند.

بر همین اساس همزمان با روز میلاد حضرت معصومه(س)‌ گروه فرهنگی مذکور در معیت جهاندیده مسئول کمیته بانوان شورای شهر لار با حضور در ادارات لارستان از جمله اداره پست، مدیریت آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، بهزیستی، بسیج خواهران، سپاه،شهرداری و بانک ملی به عرض تبریک و تقدیم هدایای روز دختر به دختران شاغل پرداختند.

این اقدام فرهنگی در مجتمع های تجاری اُرکید، هلال، نگین و خیابان‌های اطراف نیز به اجرا درآمد و هدایایی شامل شیرینی، دفترچه یادداشت،  کتابچه  “تقدیم با احترام” از جمله بسته فرهنگی اهدایی به دختران شهر لار بود که  مورد استقبال و شادمانی آنان قرار گرفت.

خبر:جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین