پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شهید رئیسی یک الگوی گرانبها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت

امام جمعه لار گفت: شهید رئیسی موفق شد تأثیر امیدبخشی در جایگاه ریاست جمهوری داشته باشد و یک الگوی گرانبها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار بگذارد. به…

امام جمعه لار گفت: شهید رئیسی موفق شد تأثیر امیدبخشی در جایگاه ریاست جمهوری داشته باشد و یک الگوی گرانبها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار بگذارد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با ابراز تأسف از سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه، با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران در ۳ سال پیش در روز ولادت امام هشتم خدمت مقدس خود را آغاز کرده بود، در روز ولادت امام هشتم به همراه جمعی از یاران و خدمتگذاران نظام اسلامی شهید شدند، اظهار داشت: شهید رئیسی موفق شد تأثیر امیدبخشی در جایگاه ریاست جمهوری داشته باشد و یک الگوی گرانبها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار بگذارد.

وی با یادآوری بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه هر جا یک مدیر انقلابی فعال انقلابی پرتحرک داشته‌ایم، کار پیش‌رفته است، افزود: اگر مدیریت در بخش‌های مختلف کشور، متدین، انقلابی، کارآمد باشد همه مشکلات کشور حل خواهد شد، ما در کشور مشکل غیرقابل حل نداریم.

امام جمعه لار با بازخوانی بخش‌هایی از خدمات دومین رئیس جمهور شهید ایران، تصریح کرد: در پیش از آغاز کار دولت آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم که عده‌ای بندناف همه مشکلات کشور را به چند کشور غربی گره زده بودند و معتقد به ارتباط با آنها برای حل مشکلات بودند در صورتی که نقطه مقابل آن یعنی کشور ترکیه وجود دارد که امروز با همه کشورهای غربی و اروپایی ارتباط دارد اما یک تورم بسیار افسارگسیخته حتی بالاتر از ایران دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با آمدنش، صحنه را تغییر داد و معتقد نبود اگر می‌خواهیم مشکلات کشور ما حل شود، باید با چند کشور معدود ارتباط داشته باشیم، خاطر نشان کرد: در دوران دولت سیزدهم رکورد جدیدی در تولید انرژی اتفاق افتاد بگونه‌ای که در حال حاضر ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه تولید نفت داریم و در طی ۲ سال گذشته خاموشی برقی رخ نداده در حالیکه مصرف برق رکورد شکست.

وی با بیان اینکه ۵ هزار روستا دارای آب پایدار شدند و برخی از پالایشگاه‌ها مثل آبادان، در دوره مسئولیت دولت قبل گفته بودند به دلیل زیان‌ده شدن، باید تعطیل شود اما در دولت سیزدهم از زیان‌دهی به سوددهی رسید، ادامه داد: بیش از ۲ هزار کارخانه تعطیل، به چرخه تولید برگشت.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم به کاهش نقدینگی کشور از معضلات اساسی افزایش تورم را از دستاوردهای دولت رئیسی برشمرد و عنوان کرد: عبور از رکود و بازگشت به رشد، کاهش بیکاری و خودکفایی تولید گندم، آغاز ساخت ۲ و نیم میلیون مسکن، پرتاب ۱۱ ماهواره و غیره از برکات دولت شهید رئیسی بوده است.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه اولویت دولت شهید رئیسی اجرای اصلاحات بنیادی بر اقدامات مقطعی و کوتاه مدت بوده است، ادامه داد: سفرهای استانی، شهرستانی، روستایی، خدمت به مردم، شاد کردن دل مردم، پیش بردن امور از دغدغه‌های شخصی این شخصیت بزرگ بود.

وی با بیان اینکه در پیام رهبر معظم انقلاب برای آیت‌الله رئیسی ۲۰ توصیف ذکر شده بود، گفت: عالم، مجاهد، مردمی، باکفایت، خادم‌الرضا، فداکار، پرتلاش، تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و کشور و اسلام و پیشرفت در اصلاح امور، خستگی‌ناپذیر، خدمتگذار، صمیمی، مخلص، باور به اینکه رضایت مردمی رضایت الهی است، آزرده از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، آزردگی مانع تلاش ایشان نشد، از جمله ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی در پیام مقام معظم رهبری برشمرده شده است.

حجت‌الاسلام موسوی یادی هم از دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر شهید امور خارجه نیز کرد و افزود: آیت الله رئیسی با قرارگرفتن در رأس قوه مجریه، سیاست تعمیق روابط با همسایگان و تنوع بخشی به سیاست خارجی دولت را اعلام کرد و به نتیجه رساند که بخش عمده این درخشش بخاطر چهره درخشان دیپلمات انقلابی و مجاهد شهید امیرعبداللهیان بود.

امام جمعه لار با برشمردن پیشرفت‌های بین‌المللی ایران در دوران دولت سیزدهم، تصریح کرد: عضویت ایران در سازمان شانگهای و بریکس، ورود ایران بعنوان بازیگر مهم در منطقه اوراسیا، ترمیم روابط با برخی کشورهای عربی و آفریقایی، دریافت بدهی قدیمی از انگلیس، شکست حصار تحریم نفت ایران، دفاع جانانه از مردم مظلوم و مقتدر غزه، انجام عملیات وعده صادق و شکستن هیمنه اسرائیل، گسترش روابط ایران و روسیه، توجه به همسایه‌گرایی و دیپلماسی منطقه‌ای و غیره بود که ایران در دوران دولت شهید رئیسی بین‌المللی‌تر شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و تیم حفاظت و پرواز و غیره، از برگزاری مراسم و برنامه‌های بزرگداشت شهدای خدمت در شهر لار تقدیر و تشکر کرد و اضافه کرد: در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر دخالت آمریکا و اسرائیل در این اتفاق مطرح می‌شود که هیچکدام از این موارد ثابت نشده است و می‌بایست اخبار و گزارشات خود را از کانال‌های رسمی دریافت کرد.

امام جمعه لار با توصیه به مردم برای پرهیز از دامن‌زدن به اخبار غیررسمی و نادرست، تقاضا کرد: باید اجازه دهیم بررسی‌های کارشناسی صورت بگیرد و مسئولین هم از مبادی رسمی به اطلاع مردم می‌رسانند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین