پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

ساختمان مرکز جامع سلامت بخش بیرم به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری می‌شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: ساختمان مرکز جامع سلامت بخش بیرم به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: ساختمان مرکز جامع سلامت بخش بیرم به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در سفری یک روزه، مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی بخش بیرم را مورد بررسی قرار داد.

وی در جلسه با مسئولین، خیرین، معتمدین که در دفتر امام جمعه بیرم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی با عملکرد خود، خدمت را به معنای واقعی تعریف کرد، گفت: ساختمان مرکز جامع سلامت بخش بیرم به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری می شود.

سلمان پور با بیان اینکه تلاش شهید آیت الله رئیسی اتمام پروژه‌های بر زمین مانده بود، تصریح کرد: مکلف به تعیین تکلیف موضوع سی تی اسکن بیرم در مدت باقی مانده هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه باتوجه به حضور متخصص قلب، در رایزنی با بیمه، بخش CCU به زودی راه اندازی می شود، خاطر نشان کرد:  در جلسه مشترک با دهیاران و شورای بالاده و محمدقاسمی، موضوع راه مواصلاتی جهت دسترسی به خدمات بهداشت و درمان سریع و ارزان، با مساعدت بسیج ناحیه سپاه مرتفع می شود.

وی ادامه داد: با قبول زحمت دکتر محمدزاده، پزشک متخصص و رییس بیمارستان همچنین قول حمایت رئیس شورای شهر، آزمایشگاه ازدواجی بیرم پس از ۳سال وقفه راه اندازی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به موجود بودن منابع و همت خیر محترم، تکمیل ساختمان LDR در اولویت پروژه های عمرانی قرار می گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه معاونین بهداشت و درمان، و مدیران فنی و بازرسی که به بیرم سفر کرده بود، از مرکز خدمات جامع سلامت بالاده و شهر بیرم، پروژه‌های عمرانی در حال ساخت LDR، NICU، CCU و ICU و بررسی روند پیشرفت کار در این پروژه‌ها، بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام بیرم بازدید کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین