یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی لارستان در بنارویه

میز خدمت دستگاه های اجرایی با حضور فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، معاونین وی و کلیه مدیران ادارات در مصلای نماز جمعه شهر بنارویه برپا شد. به گزارش میلاد لارستان به…

میز خدمت دستگاه های اجرایی با حضور فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، معاونین وی و کلیه مدیران ادارات در مصلای نماز جمعه شهر بنارویه برپا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احمد علمدار، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری، محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه، شهردار، اعضا شورا و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش، امروز در مصلای نماز جمعه شهر بنارویه لارستان برپا شد.

در حاشیه برپایی این برنامه، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدان والامقام بویژه شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان شهیدش گفت: میز خدمت با حضور کلیه مسئولان و نهادهای دولتی شهرستان امروز در شهر بنارویه لارستان برگزار شد تا مردم این بخش بدون واسطه، دیدگاه‌ها، درخواست ها و مشکلات خود را از نزدیک و بصورت چهره به چهره مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

وی گفت: دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین،تسهیل روند خدمت‌رسانی و شتاب‌ بخشیدن به فرآیند حل مشکلات را به‌ دنبال دارد.

داریوش دهقان حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

وی افزود: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی مسئولان به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در جامعه امروز ضرورت دارد، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کنار این میزهای خدمت، مسئولین فرصت پیدا می‌کنند، علاوه بر حل مشکلات مردم، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند.

گفتنی است، در این برنامه( میز خدمت)، مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین