شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
همزمان با هفته دولت و در محل میعادگاه نمازجمعه رخ داد:

بررسی مشکلات مردمی در میز خدمت مدیران لارستان

در سومین روز از هفته دولت، میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان لارستان با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و کلیه مدیران شهرستان در مسجد جامع…

در سومین روز از هفته دولت، میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان لارستان با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و کلیه مدیران شهرستان در مسجد جامع لارستان برپا شد

همزمان با هفته دولت میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خیل تاش، طاهری و دلاور معاونین فرمانداری و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مسجد جامع لارستان محل اقامه نماز جمعه برپا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ فرماندار ویژه لارستان در حاشیه برپایی این برنامه گفت: میز خدمت همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و نهادهای دولتی شهرستان لارستان در مسجد جامع لارستان و بخش های تابعه برگزار شد تا مردم این شهرستان بدون واسطه، دیدگاه‌ها، درخواست ها و مشکلات خود را از نزدیک و بصورت چهره به چهره مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

داریوش دهقان حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

وی افزود: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی مسئولان به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در جامعه امروز ضرورت دارد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کنار این میزهای خدمت، مسئولین فرصت پیدا می‌کنند، علاوه بر حل مشکلات مردم، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند.
گفتنی است، در این برنامه( میز خدمت) مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه نمودند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین