سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

«کربلا» سرزمین خون و «عاشورا» حماسه جاودان

محرم ۱۴۴۶ در حالی آغاز می‌شود که زنان و کودکان غزه در آتش عمدی رژیم صهیونیستی می‌سوزند و سازمان عریض و طویل ملل متحد برای رفع آلام و التیام جراحات…

محرم ۱۴۴۶ در حالی آغاز می‌شود که زنان و کودکان غزه در آتش عمدی رژیم صهیونیستی می‌سوزند و سازمان عریض و طویل ملل متحد برای رفع آلام و التیام جراحات آنان هیچ کاری انجام نمی‌دهد و اگر هم بخواهد قدمی بردارد حامیان رژیم کودک کش و بانیان فریب حقوق بشر نمی‌گذارند و به جای حمایت از مظلوم ، ستمگر را به مظلوم نمایی وا می‌دارند و از او حمایت می‌کنند و با همه نوع تسلیحات ممنوعه مسلح می‌نمایند و جان مردم مظلوم فلسطین را آماج تسلیحات وحشیانه خود می‌سازند.

 حسین (ع) و یاران شهیدش و اهل بیت مکرمش از یک جهت و یزید و اعوان و اذنابش از سوی دیگر دو اندیشه ، دو دیدگاه و دو مشی بشریت در همه اعصار و قرون است که از آدم تا خاتم و از خاتم تا آخرالزمان استمرار داشته و خواهد داشت.

 پس در هر زمان، ظالمی است و مظلومی.  انسانی است و شیطانی. حسینی است و یزیدی.

 وظیفه حسینیان حمایت از مظلومان و حق‌گرایان و صواب اندیشان در همه زمان‌هاست تا یزیدیان جرات شهادت حسینیان نداشته باشند و اگر چنین کنند، ننگ دائمی و همیشگی دامان آنان را بگیرد و شهادت‌ها نقاب فریب و دروغ را از چهره یزیدیان بردارد و رسوای ابدی شوند و این است که شهادت حسین علیه السلام حرارتی ایجاد نمود که تا ابد سرد شدنی نیست و محرم‌ها زمان اشتعال مجدد خون حسین علیه السلام است.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “«کربلا» سرزمین خون و «عاشورا» حماسه جاودان”

  1. معلم. باز نشسته شهر جدید گفت:

    افرین حاج اقا در۷۴سالگی خوب تشخیص. داده اید وجهان. را تجزیه وتحلیل میکنید اما مشکلات امروز منطقه مسلمان نشین خاورمیانه. علاوه بر غزه واسراییل زندگی توام با گراانی. ومشکلات معیشتی. ونا امیدی. جوانان مسلمان. ایران هم. هست که باید به عنوان یک خبرنگار انها. را هم. بنوبسید. اری. برادر جان

  2. از روستای همسایه. باین گفت:

    کربلا. کربلا ما. داریم. میاییم ( خوش. بحا لت جناب مدیر سایت )

  3. ناشناس گفت:

    جناب مدیر سایت و روزنامه میلاد ایا این میپذیرید که شما روحیه مطالبه گری نداشته و هیچ موقع مطالبه گر حق و حقوق مردم نبوده اید. ایا می دانید که یکی از وظایف اصلی شما انعکاس مشکلات و گرفتاریهای مردم میباشد وایا به این عمل کرده اید ؟!؟! ایا شرمنده مردم نیستید ؟!؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین