دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس:

باید شعاع دید خود در گردشگری را به کل فارس تسری دهیم!

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان این مطلب که حوزه گردشگری باید توسط بخش خصوصی اداره شود، تاکید کرد: نهایت سعی و تلاش خود را بکار گرفته…

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان این مطلب که حوزه گردشگری باید توسط بخش خصوصی اداره شود، تاکید کرد: نهایت سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با راه گشایی و رفع موانع در کنار بخش خصوصی باشیم و در این زمینه باید شعاع دید خود را به کل فارس تسری دهیم.

رستمی افزود: همگرایی میان بخش خصوصی و بخش دولتی مهمترین موضوعی است که باید به آن پرداخته شود و این دو بخش باید حول یک محور و براساس یک خط مشخص به فعالیت های خود ادامه دهند و از حرکات جزیره ای و منفردانه پرهیز کنند.

رستمی در خصوص توجه به ابعاد مختلف گردشگری گفت: باید نگاه خود را به حوزه گردشگری تغییر دهیم و شعاع دید خود را به کل استان تسری دهیم.

وی تصریح کرد: افزایش پروازها، ایجاد فضای اقامتی مناسب و ایجاد زیرساختهای متناسب با نیاز گردشگران کشورهای هدف از جمله مهمترین مسائلی است که باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی استانداری فارس رستمی ورود تکنولوژی روز دنیا به صنعت گردشگری را یک مسئله بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: بخش خصوصی نیز باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تکنولوژی روز دنیا را بومی سازی کند.

 رستمی هدایت، حمایت و نظارت بر خدمات و فعالیت های حوزه صنعت گردشگری را یکی از مهم ترین وظایف بخش دولتی برشمرد و تاکید کرد: در مدیریت همه جانبه گردشگری، تاثیر عوامل بیرونی بر این صنعت و  بهره گیری از بخش خصوصی توانمند بسیار حائز اهمیت است.

میلادلارستان: جانا سخن از زبان ما می گویی …. مدتها است که باید مدیریت کلان استان نگرش خود در حوزه گردشگری را از شیراز محوری به استان محوری تغییر دهد. حال ببینیم و تعریف کنیم…

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “باید شعاع دید خود در گردشگری را به کل فارس تسری دهیم!”

  1. دكتر رضايي پيري گفت:

    سلام
    شهرستان داراب در حال تبديل به كاشان دوم و قطب گردشگري جنوب كشور است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین