سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

انهدام اعضای باند سارقان اماکن با ۱۰ فقره سرقت در لارستان 

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری و انهدام اعضای باند سارقان اماکن و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان سرهنگ “سید محمد یوسفی” در گفت‌وگو…

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری و انهدام اعضای باند سارقان اماکن و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان سرهنگ “سید محمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت از اماکن و ساختمان های در حال ساخت در برخی از محله های شهرستان لارستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ شهر لطیفی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و تخصصی، موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه ای (زن و شوهر و پسرخاله) سابقه دار را شناسایی و آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره اقرار کردند، عنوان داشت: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی است، به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین