شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار جمعی از کسبه معترض با شهردار لار

تعدادی از مغازه دارانی که درضلع غربی بازارقیصریه (منتهی به مجتمع تجاری وطن پرست) مشغول کسب و کار هستند، به منظور اعتراض به وضعیت نامطلوب و نامناسب این خیابان پرتردد…

تعدادی از مغازه دارانی که درضلع غربی بازارقیصریه (منتهی به مجتمع تجاری وطن پرست) مشغول کسب و کار هستند، به منظور اعتراض به وضعیت نامطلوب و نامناسب این خیابان پرتردد با شهردار دیدار نموده و در پی درخواستهای کتبی و اعتراضات شفاهی خود در جهت بهسازی و زیباسازی مکان مورد اشاره، خواهان رسیدگی و سامان دادن به وضعیت نامناسب  این خیابان، شدند.

 u2
به گزارش اختصاصی میلادلارستان، محمدرضاقنبرنژاد شهردار لار که وضعیت نامطلوب مکان فوق را قبلاً مورد بازدید قرارداده بود، برای هرگونه اقدام عملی،اعلام همکاری نموده و افزود چنانچه نیاز به آسفالت باشد، بنابه ضرورت این کار انجام خواهد شد، اما ادارات مختلفی که در این امر دخیل هستند و تصمیمات لازم را می توانند اتخاذ نمایند نیز میبایست همکاریهای لازم را به عمل آورند.

u1

گفتنی است طرح بهسازی این خیابان پر رفت و آمد سالهاست که راکدمانده و اقدامی دراین مورد انجام نگرفته است. کسبه ی محل با مراجعات و با مکاتباتی که میراث فرهنگی لار انجام داده اند  از سازمان میراث فرهنگی استان مجوز لازم برای طرح مورد تائید  دریافت نموده اند.

عشرت جهاندیده-خبرنگارمیلاد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار جمعی از کسبه معترض با شهردار لار”

  1. ناشناس گفت:

    این خیابون اصلا نباید آسفالت بشه ، میراث هم یه لطفی کنه مجوز نده چون باید این خیابون در اصل سنگ فرش بشه بدلیل اینکه تردد وسایل نقلیه باعث تخریب بیشتر میراث میشه قابل توجه دوستداران میراث لارستان بزرگ

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین