جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

قدسی:تصمیم گیری در خصوص بازگشایی بازارهای شهر لار هنوز اتخاذ نشده است

زئیس اتاق اصناف لارستان در مصاحبه با میلاد لارستان با بیان این که تصمیم قطعی در خصوص باز شدن مجدد بازار قیصریه، بازار امام(ره) و چند پاساژ شهر لار هنوز…

زئیس اتاق اصناف لارستان در مصاحبه با میلاد لارستان با بیان این که تصمیم قطعی در خصوص باز شدن مجدد بازار قیصریه، بازار امام(ره) و چند پاساژ شهر لار هنوز اتخاذ نشده است، اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص این موضوع در جلسه فردا جمعه و یا شنبه با محوریت ستاد مبارزه با کرونا لارستان اتخاذ خواهد شد و اتاق اصناف و بازاریان و کسبه شهر لار تابع مصوبات این ستاد هستند.

رسول قدسی با بیان اینکه اولین شعار بنده ” در خانه بمانیم” بوده و آن را به همه کسبه نیز توصیه نموده ام افزود: صحبتی امروز  با معاون فرماندار، رئیس اداره صنعت معدن پیرامون این موضوعات صورت گرفته ولی تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی در ادامه اظهار داشت: هیچ گاه بازاریان و کسبه را به بازگشایی کسب و کار خود در این ایام کرونایی توصیه نکرده ایم و حتی خیلی از بازاریان به اختیار خود کسب و کار را تعطیل نموده تا به نحوی در جلوگیری شیوع کرونا سهیم باشند.

قدسی به برخی مشاغل که ضرورت بازبودن آنها احساس می شود نیز اشاره نموده و افزود: به عنوان مثال صنف گوشت و  مرغ فروشان از مشاغلی اند که باید با رعایت موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند. وی در ادامه به اقدامات برخی کسبه در داخل شهر در مبارزه با کرونا نیز اشاره نموده و افزود: برخی کسبه با قرار دادن میزهایی در جلو درب مغازه خود علاوه بر اینکه از ورود مشتری به داخل مغازه جلوگیری می کنند، اما کالای مورد نیاز  را جلو درب مغازه به مشتری تحویل می دهند.

قدسی در پاسخ به سوال دیگر میلاد لارستان در خصوص اعمال برخی تسهیلات جهت کسب و کارهایی که این روزها به تعطیلی کشیده شده به رایزنی خود با رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لارستان اشاره کرده و اظهار داشت: مقرر گردیده تا لیستی از کارگران و مشاغل را تهیه نماییم تا بتوان لااقل تسهیلاتی همچون بیمه بیکاری برای آنها منظور کرد. وی در عین حال اظهار داشت: این موضوع نیازمند بررسی دقیق تر و ارزیابی کامل تر می باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین