سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 35

همایش فناوری هسته ای با حضور «همسر شهید علی محمدی» برگزار شد+تصاویر

اولین همایش آشنایی با فناوری هسته ای با حضور خانم کرمی «همسر شهید علی محمدی»، دکتر زهتابیان استادیار بخش مهندسی هسته‌ای دانشگاه شیراز و به همت اساتید و انجمن علمی…

اولین همایش آشنایی با فناوری هسته ای با حضور خانم کرمی «همسر شهید علی محمدی»، دکتر زهتابیان استادیار بخش مهندسی هسته‌ای دانشگاه شیراز و به همت اساتید و انجمن علمی مهندسی شیمی مجتمع آموزش عالی لارستان در آمفی تئاتر دانشکده پرستاری شهر لار برگزار گردید .
به گزارش میلادلارستان ابتدای برنامه پس از خیر مقدم ریاست دانشگاه، دکتر زهتابیان در خصوص آشنایی و اهمیت فناوری هسته ای صحبت نمود.
IMG_9736
همچنین با توجه به صلح آمیز بودن این فناوری در ایران، کاربردهای متفاوت این صنعت را بیان کرد که از جمله می توان به تولید رادیو داروها جهت درمان سرطان و تومور، تولید دوربین های‌گاما و رفع عیوب قطعات صنعتی، استفاده و کاربرد این علم در ضخامت سنج ها و تولید مواد کارخانه ای، آشکارسازی دود، تولید باتری های فضایی، استفاده در مولدهای نوری و سطح سنج ها و… اشاره نمود.
IMG_9894
IMG_9712
در ادامه برنامه خانم کرمی همسر شهید علی محمدی، با اشاره بر سرگذشت و زندگی شهید دکتر علی محمدی، راه شهدای هسته ای را بردباری و مسئولیت پذیری در امور محوله دانست.
IMG_9784
IMG_9760
وی دقت در انجام تمامی امور را از ویژگی شهید برشمرده و از دانشجویان تقاضا کرد قدردان زحمات شهدا و جانبازان و کسانی که برای امنیت ملت ایران تلاش نموده اند، بوده و ادامه دهنده راهشان باشند.
IMG_9765
درپایان با اهداء تندیس از مهمانان برنامه  تقدیر و تشکر به عمل آمد.
IMG_9901
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین