شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تولید استوری موشن «راه مقاومت» در کانون «امام باقر(ع)» لارستان

زمانی از تولید استوری موشن «راه مقاومت» با موضوع شهدای هسته ای به همت کانون فرهنگی و هنری «امام باقر (ع)» لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، «علی زمانی»…

زمانی از تولید استوری موشن «راه مقاومت» با موضوع شهدای هسته ای به همت کانون فرهنگی و هنری «امام باقر (ع)» لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، «علی زمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهدای هسته ای، گفت: «راه مقاومت» نام استوری موشن جدید کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» شهرستان لارستان است که به همت بچه های مسجد تولید شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر» لارستان با اشاره به اینکه این موشن استوری همزمان با مناسبت روز «اقتدار ملی در عرصه فناوری هسته ای» تولید شده است، افزود: این اثر به یاد شهدای هسته ای کشور ساخته شده است.

وی بیان کرد: این اثر زیبا مزین به تصاویر از شهدای دانشمند هسته ای از جمله «مصطفی احمدی روشن»، داریوش رضایی نژاد»، «مجید شهریاری»، مسعود علیمحمدی» و «محسن فخری زاده» شده است.

زمانی خاطرنشان کرد: همچنین اثر گروه سرود «قدس» کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» در مورد شهدای هسته ای به زیبایی این موشن استوری افزوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر» لارستان با اشاره به اینکه مدت زمان موشن استوری «راه مقاومت» ۳۰ ثانیه است، عنوان کرد: تدوین و تنظیم این را «علیرضا مروجی» انجام داده است.

زمانی در پایان با قدردانی از عوامل تولید این اثر، عنوان کرد: موشن استوری «راه مقاومت» در فضای مجازی و پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین