شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندارگراش خبرداد:

مرکزدرمانی بخش ارد به درمانگاه شبانه روزی ارتقاء یافت

فرماندار شهرستان گراش که بمنظور بازدید از طرح های بهداشتی وعمرانی بخش ارد  به این منطقه سفر کرده بود از ارتقاء مرکزدرمانی این بخش به درمانگاه شبانه روزی خبرداد به…

فرماندار شهرستان گراش که بمنظور بازدید از طرح های بهداشتی وعمرانی بخش ارد  به این منطقه سفر کرده بود از ارتقاء مرکزدرمانی این بخش به درمانگاه شبانه روزی خبرداد

به گزارش میلادلارستان اصغرفرودی گفت : توسعه متوازن شهرستان در دستورکار ادارات و نهادهای دولتی قرار دارد. وی بر  محدودیت های بودجه های عمرانی و منابع اعتباری نیز اشاره داشته و  افزود: با این حال گازرسانی بخش ارد که فعالیت عملیاتی آن از دهه مبارک فجر سال گذشته آغازگردیده  با اعتباری بالغ  بر هفت میلیارد تومان و شامل ۴۶ کیلومتر لوله گذاری  ادامه دارد. فرودی با بیان این که ماه مبارک رمضان در پیش است تسریع گازکشی دراین بخش را موردتاکید قرارداد.

نماینده عالی دولت درشهرستان گراش ، از پروزه خیابان کشی مرکز بخش ارد نیز بازدید نمود. وی طول این مسیر را هشتصدمتر واعتبار منظور شده جهت اجرای این طرح را بالغ برهفتصدمیلیون تومان ذکر کرد و گفت : راه اندازی شهرداری مرکز بخش ارد از موارد پیگیری شده است که با تجقق آن بسیاری ازمشکلات ارد مرتفع میگردد .

فرماندارگراش از تخصیص اعتبارات  خوب در دولت یازدهم جهت محرومیت زدایی بخش ارد نیز سخن گفت . در ادامه این بازدید که مدیران اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، جلسه ای در محل بخشداری ارد تشکیل  و به مسائل بهداشت، راه وشهرسازی، بنیادمسکن، مخابرات و آبفای روستایی رسیدگی گردید.

خبرنگار- قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین