دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

«همایش عکاسان لارستان» برگزار شد+تصاویر

«همایش عکاسان لارستان» به پاسداشت «استاد عبدالعلی حدادیان» برگزار شد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ عکاسان لارستان همزمان با اختتامیه چهارمین…

«همایش عکاسان لارستان» به پاسداشت «استاد عبدالعلی حدادیان» برگزار شد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ عکاسان لارستان همزمان با اختتامیه چهارمین نمایشگاه گروهی ، همایشی در پاسداشت عبدالعلی حدادیان ، پایه گذار هنر عکاسی نوین در لارستان و جنوب فارس برگزار کردند.

421804754_143706

421804490_145906تماشاخانه استاد جمالی میزبان کارگاه تخصصی عکاسی با عنوان (مستند نگاری از مناطق جنوبی ایران) با حضور حسن بردال رئیس انجمن عکاسان هرمزگان بود.

421828277_144565

423820164_79853

وی در سخنان خود به تشریح چگونگی ایجاد یک اثر هنری مستند و منطبق با قوانین بین المللی پرداخته و معیار های مستند سازی از دید فستیوال های جهانی عکاسی را بیان کرد. بردال در ادامه نوع فرهنگ و آداب رسوم مناطق جنوبی ایران را بیان نموده و به توضیح ویژگیهایی پرداخت که یک عکاس مستند باید در ثبت تصاویر خود از این مناطق خاص اقلیمی رعایت کند.

DSC_0573

در بخش دوم این همایش، آثار ارائه شده در نمایشگاه چهارم توسط عبدالعلی حدادیان و حسن بردال روسای سابق و فعلی انجمن های عکس فارس و هرمزگان مورد نقد و بررسی قرار گرفت. منتقدان ، روند رو به رشد هنر عکاسی در لارستان را مطلوب ارزیابی کرده و استفاده از اکثر سبک های عکاسی را نقطه قوت این نمایشگاه دانستند.

DSC_0640

DSC_0601

 تجلیل از مقام استاد عبدالعلی حدادیان پایان بخش این مراسم بود. سید علی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پنج ساله حدادیان در بسط و توسعه هنر عکاسی در لارستان و جنوب فارس اظهار داشت:افتخار آفرینی هنرمندان عکاس از سراسر جنوب فارس در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی ، تاسیس انجمن عکس لار ، برپایی نمایشگاه های فاخر و مهمتر از همه ثبت داشته های فرهنگی و آداب و رسوم غنی این منطقه،نمونه هایی از تلاش های به ثمر نشسته استاد حدادیان می باشد.

DSC_0660

DSC_0680

DSC_0587

DSC_0574(1)

DSC_0574

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین