دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دادگاه عمومی بخش صحرای‌باغ لارستان به بهره‌برداری رسید

  طی آئینی پنجاه و دومین حوزه قضایی استان فارس در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان، دادگاه عمومی بخش صحرای‌باغ لارستان با حضور مدیرکل دادگستری…

 

طی آئینی پنجاه و دومین حوزه قضایی استان فارس در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، دادگاه عمومی بخش صحرای‌باغ لارستان با حضور مدیرکل دادگستری استان فارس به بهره‌برداری رسید.

در آئین بهره‌برداری از این حوزه قضایی مدیرکل دادگستری استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت ویژه رئیس قوه قضائیه، پنجاه و دومین حوزه قضایی استان فارس در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه با همکاری خیرین، ائمه جمعه و فرمانداری لارستان این اتفاق مهم برای مردم بخش صحرای باغ رقم خورد، افزود: مناسب‌ترین ساختمان شهر در اختیار دادگاه عمومی صحرای باغ قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه اختیاراتی که دادگاه‌های عمومی در سطح استان فارس از آن برخوردارند، این دادگاه نیز خواهد داشت، تصریح کرد: این دادگاه از فردا آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

این کارشناس مسائل قضائی با اذعان به اینکه مردم پیش از این مجبور بودند با طی فاصله ۱۲۰ کیلومتری تا لار و با مشقت فراوان پیگیری امورات قضائی خود باشند، خاطر نشان کرد: در سند تحول قضائی، قوه قضائیه بدنبال تسهیل ارائه خدمات به مردم است.

وی خطاب به کارکنان قضائی تاکید کرد تا همیشه در میان مردم باشند و با مردم عادلانه رفتار کنند و دست‌شان با زندان آشنا نباشد چراکه زندان برای جرائم خشن و مهم است و بیشتر به سمت امور صلح و سازش داوری کنند.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با توجه به بعد زیاد مسافت لارستان تا مرکز استان و بروز حوادث جاده‌ای و حجم بالای پرونده‌ها، از رئیس کل دادگستری استان فارس درخواست کرد جهت رفاه حال مردم، هر چه سریعتر دادگاه تجدیدنظر در لارستان راه اندازی شود.

در این مراسم محمد مهدی بهرامی قاضی دادگستری لارستان اهل اقلید و دارای کارشناس ارشد حقوق به سمت رییس دادگاه بخش صحرای باغ لارستان منصوب شد.

در ادامه رییس کل دادگستری استان فارس با خانواده شهید اسماعیل کریمی نیا نیز دیدار و گفتگو نمود و از این خانواده معظم تجلیل کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین