جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
2 درخواست مهم فرماندار ویژه لارستان خطاب به مسئولین عدلیه در فارس:

ایجاد دادگاه تجدید نظر لارستان و دادگاه صحرای باغ را تسریع نمایید

فرماندار ویژه لارستان در جلسه تودیع و معارفه دادستان لارستان ۲ درخواست مهم تسریع در راه اندازی دادگاه تجدیدنظر در لارستان و استقرار دادگاه بخش صحرای باغ را مطرح نموده…

فرماندار ویژه لارستان در جلسه تودیع و معارفه دادستان لارستان ۲ درخواست مهم تسریع در راه اندازی دادگاه تجدیدنظر در لارستان و استقرار دادگاه بخش صحرای باغ را مطرح نموده و خواستار پیگیری مسئولین استانی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس، حجت الاسلام  موسوی امام جمعه لار، حسین زاده نماینده مردم، دهقان فرماندار ویژه لارستان، بحرینی دادستان مرکز استان، مرتضوی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان، زارعی و زارع معاونین دادگستری استان،  روان بین رییس دادگستری لارستان، اسفندیاری و محمدی فرمانداران خنج و اوز، اعضا شورای تامین شهرستان های لارستان، خنج و اوز، مسوولان، جمعی از اعضا شورای حل اختلاف، وکلا، معتمدین، خیرین، قضات و پرسنل دادگستری و دادستانی، مراسم تکریم و معارفه دادستان‌ عمومی و انقلاب لارستان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: معنای مدیر بودن در مفهوم انقلابی گری و ماهیت انقلاب اسلامی به معنای رئیس بودن و احساس مدیریت بر یک مجموعه بر اساس ساعت کاری و وقت مشخص نیست، بلکه از نظر مفهوم انقلابی او یک مسئول است و باید مسئولانه و با تعهد و عشق شبانه روز در تلاش و کار و خدمت باشد.

داریوش دهقان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ما یک فرد و تنها شاه را بیرون نکردیم بلکه طرد تفکر دیکتاوری و شاهنشاهی با همان ماهیت طاغوتی آن هدف بوده است، گفت: اگر بخواهیم بدون تفکر انقلابی به فکر همان شیوه های مدیریتی و احساس رئیس بودن کنیم، بدانیم که در همان مسیر حرکت کرده ایم و راه نفوذ اندیشه طاغوتی با رنگ و لعاب دیگری را بر جامعه حاکم می کنیم.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: همه مسئولین در برابر خدا یک مسئولیت دارند که باید در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند و اساسی ترین و ریشه ای ترین مسئولیتی که بر دوش ماست مسئولیت پذیری در برابر خداوند متعال است. وی با بیان اینکه مسئولین باید اقتدار انقلابی داشته و با اخلاق خوب با ارباب رجوع برخورد نمایند، افزود: مسئولین از مردم نباید فاصله بگیرند و حضور فیزیکی و شخصی در بین مردم داشته باشند.

دهقان اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند در هر شرایطی به ویژه در سختی‌ها و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشند و با تلاش شبانه روزی در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.
وی ادامه داد: شرایط امروز جامعه ما نیازمند حضور جهادی و میدانی مسئولان است، چرا که تراز این مردم بسیار بالا است و باید در شأن و منزلت آنان ارائه خدمت کرد. بنابراین برای رفع مسائل و مشکلات پیش‌رو باید به صورت جهادی و با روحیه انقلابی و بطور شبانه روزی با مردم و در کنار مردم بود و برای آنان کار کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوری مسافت این شهرستان با مرکز استان فارس و لزوم کاستن از مراجعات شهروندان سایر نقاط استان برای انجام امور مختلف خصوصا قضایی، از مسئولان قوه قضائیه درخواست کرد که نسبت به راه‌اندازی دادگاه تجدیدنظر در منطقه لارستان بزرگ و همچنین استقرار دادگاه بخش صحرای باغ اقدامی جدی را لحاظ کنند.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان گفت: آقای رسول ابراهیمی دادستان سابق لارستان، نیروی جوان، با اخلاق، قانونمند و تأثیرگذار در امور امنیتی و قضایی بود، که با اخلاق و رفتار خوب و عالی خود اعمال قانون می کرد و این باعث رضایت مندی مردم هم شده بود. وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رسول ابراهیمی دادستان سابق لارستان، برای منصور تقی زاده سروستانی دادستان جدید لارستان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، سید رحیم روان بین رییس دادگستری لارستان، رسول ابراهیمی دادستان سابق و منصور تقی زاده سروستانی هم به ایراد سخن پرداختند.

در پایان، منصور تقی زاده سروستانی به عنوان دادستان جدید لارستان معرفی و از تلاشهای رسول ابراهیمی دادستان سابق لارستان تجلیل شد. تقی زاده سروستانی پیش از این رییس دادگاه جویم بود و اصالتا اهل سروستان است. رسول ابراهیمی نیز بزودی به سمت معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان معرفی می شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین