جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و با حضور حفاظ کشورهای اسلامی:

مجتبی فردفانی رتبه برتر حافظان قرآن در جهان اسلام شد

مجتبی فردفانی حافظ ممتاز گراشی رتبه نخست رشته حفظ سی‌ و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی (مسابقات اوقاف) را از آن خود کرد. به گزارش میلادلارستان و…

مجتبی فردفانی حافظ ممتاز گراشی رتبه نخست رشته حفظ سی‌ و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی (مسابقات اوقاف) را از آن خود کرد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، فردفانی به عنوان نماینده‌ی کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور داشت. بعد از شنیدن پیروزی او در مقابل رقبای قرآنی‌اش از کشور‌های مختلف، علاوه بر همشهریان گراشی، هم‌وطنان نیز این موفقیت را به هم تبریک می‌گویند.

fardfani
محمدعلی عبدالله از استرالیا، عبدالعزیز احمد از مصر، محمد طاهر حسن از نیجر، محمد شریف از بنگلادش، عبدالله یوسف اسماعیل از کنیا، خالد سنکری از ساحل عاج و مجتبی فردفانی از ایران افرادی بودند که به مرحله‌ی نهایی راه یافتند. در این مرحله نیز فردفانی با پاسخ به سه سوال داوران و ارایه محفوظات خود موفق شد برتری‌اش را نسبت به رقیبانش ثابت کند و رتبه‌ی نخست را به دست آورد. بعد از او نمایندگان مصر و استرالیا مقام‌‌های بعدی را کسب کردند.

گفتنی است این دوره از مسابقات از روز پنجشنبه با رقابت حافظان و قاریان ۷۵ کشور جهان در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد

فیلم قرائت مجتبی فرد فانی در مسابقات را از اینجا دریافت نمایید

مجتبی فردفانی با تشویق و کمک خانواده‌‌اش در سال تحصیلی ۸۵ – ۸۶ با ثبت‌ نام در موسسه فرهنگی بیت‌ الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان استهبان فارس موفق به حفظ کل قرآن کریم شد. کسب مقام نخست مسابقات دانش‌آموزی استانی در دوران دبیرستان در مشهد مقدس، کسب رتبه نخست در رشته قرائت (تحقیق) در مسابقات کشوری هلال‌احمر در اصفهان؛ حضور در مسابقات سراسری سازمان اوقاف در سال ۹۱؛  کسب مقام دوم در رشته حفظ ۲۰ جزء مسابقات در  ساری، حضور در مسابقات بین‌المللی الهاشمی کشور اردن به عنوان نماینده جمهوری اسلامی از سوی شورای عالی قرآن؛ مقام اول در حفظ کل کلام‌الله مجید در پنجمین دوره مسابقات دانشجویی کشوری به میزبانی گراش؛  مقام نخست مسابقات دانشجویان بسیجی خراسان رضوی؛ و رتبه اول حفظ مسابقات دانشجویی کشور بخشی از افتخارات این حافظ گراشی می باشد.

میلادلارستان این موفقیت بزرگ را به وی و خانواده محترم و مردم گراش و کل منطقه تبریک گفته و آرزوی موفقیت وی در تمامی مراحل زندگی را داشته و امید که فرهنگ قرآنی در منطقه بیشتر و بیشتر گسترش یابد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین