یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مجوز کلیه مراحل انتشار کتاب در فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس طی سخنانی  با اشاره به اینکه رویکرد ما در نمایشگاه کتاب سال جاری فارس به طور کامل تغییر کرده یادآور شد: از…

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس طی سخنانی  با اشاره به اینکه رویکرد ما در نمایشگاه کتاب سال جاری فارس به طور کامل تغییر کرده یادآور

شد: از جمله تغییرات در نمایشگاه کتاب سال جاری استان فارس حضور رسانه های دیجیتال است که در تلاشیم غرفه های مختلفی را به این رسانه ها اختصاص دهیم.

مریدی اظهارداشت: همواره یکی از بزرگترین مشکلات ناشرین و نویسندگان دریافت مجوز های انتشار است که ما در تلاشیم به زودی تمامی مراحل انتشار از صفر تا ۱۰۰ را در شیراز انجام دهیم.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه رونمایی از کتاب و بخش نقد را در نمایشگاه سال جاری کتاب فارس خواهیم داشت، گفت: تعزیه، پرده خوانی، نمایش های خیابانی در محوطه بیرونی نمایشگاه انجام می شود. مریدی تصریح کرد: ساماندهی محوطه بیرونی نمایشگاه کتاب سال جاری مد نظر قرار داشته و برنامه های مختلف متناسب با موضوع نمایشگاه در فضای آزاد ارائه خواهیم کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین