دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

بررسی طرح هادی روستاهای علی آباد و کورده از بخش مرکزی لارستان

میلاد لارستان: در نشست کارشناسی پیرامون بررسی طرح هادی روستاهای علی آباد و کورده از بخش مرکزی لارستان با حضور ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان برگزار شد .

در نشست کارشناسی پیرامون بررسی طرح هادی روستاهای علی آباد و کورده از بخش مرکزی لارستان با حضور ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش میلاد لارستان؛ شماری از اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستاهای علی آباد و کورده، نماینده اداره کل راه و شهرسازی لارستان، نماینده مدیریت جهادکشاورزی لارستان نیز در این نشست حضور داشتند.

مدیر بنیاد مسکن لارستان در این نشست  بر ضرورت توسعه روستایی تاکید کرد و نقش آن را در توسعه ملی و منطقه ای مهم بر شمرد .

وی بیان داشت: يکي از اهداف کلان توسعه در اغلب  جوامع و از جمله جامعه ما، کاهش بيکاري و توسعه فعاليت هاي شغلي است. توسعه و عمران روستايي در چند دهه اخير همواره يکي از دغدغه هاي اصلي توسعه بوده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با برشمردن قابلیت های توسعه در روستاهای لارستان اظهار داشت : از آن جایی که عموماً روستاییان نسبت به شهرنشینان دارای درآمد کمتری هستند و از خدمات اجتماعی ناچیزی برخوردار هستند،  اقشار روستایی فقیرتر و آسیب پذیرتر محسوب می شوند که بعضاً منجر به مهاجرت آنان به سمت شهرها نیز می شود.

زائری اضافه کرد: علت این امر نیز پراکندگی جغرافیایی روستاها،  نبود صرفه اقتصادی برای ارایه خدمات اجتماعی،  حرفه ای و تخصصی نبودن کار کشاورزی و کم بودن بهره وری، محدودیت منابع ارضی در مقابل رشد جمعیت و عدم مدیریت در برخی از حوزه ها بوده است .

وی خاطر نشان ساخت : بنیاد مسکن تلاشهای فراوانی برای اجرای طرح های توسعه انجام داده است و در سالهای اخیر شاهد ایجاد تحول در بسیاری از مناطق روستایی این شهرستان هستیم.

خبرنگار: روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین