یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید رئیس شبکه های مردمی کمیته امداد فارس از مراکز نیکوکاری در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از بازدید رئیس شبکه های مردمی کمیته امداد فارس از مراکز نیکوکاری در شهرستان لارستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از بازدید رئیس شبکه های مردمی کمیته امداد فارس از مراکز نیکوکاری در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور با بیان اینکه هم اکنون طرحی تحت عنوان توسعه مراکز نیکوکاری در مساجد در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است، اظهار داشت : بنا ست درصد زیادی از مراحل حمایتی نیازمندان به مردم محلات واگذار گردد و کمیته امداد در سطح کلان بر عملکرد این مراکز نظارت داشته باشد.

دلاور افزود : در حال حاضر ۳ مرکز حضرت ابوالفضل(ع)،شیخ عظیما  واقع در شهر لار و مرکز نیکوکاری بخش بنارویه کار رسیدگی به نیازهای نیازمندان و محرومین و ارتباط با خیرین را در سطح شهرستان به عهده دارند .

حجت الاسلام تقی زاده رئیس شبکه  های مردمی کمیته امداد فارس در بازدید از مراکز نیکوکاری شهرستان ،  در جلسه با رابطین بانوان این مراکز به ارزش کار در مراکز نیکوکاری و کارهای خیر اشاره کرد و افزود: توفیق خدمت به نیازمندان جامعه به هر فردی تعلق نمی گیرد و در این راستا باید شکرگزار خداوند متعال بود که چنین توفیقی را کسب کرده اید.

وی اضافه کرد که جهت تسریع در روند اجرایی کار کمیته امداد کار توزیع و تخلیه درصدی از صنادیق صدقات کوچک به مراکز نیکوکاری  محول گردد . در این طرح  تعدادی از صندوق های صدقات کوچک منازل و مغازه ها به مراکز نیکوکاری واگذار گردید که کار تخلیه این صندوقها و توزیع وجوهات آن بین نیازمندان توسط مراکز نیکوکاری انجام می گردد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین