شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

14نفر از نمایندگان فارس کمیسون تخصصی خویش را شناختند+اسامی

هفته گذشته در یادداشتی که در خروجی میلادلارستان منتشر شد، آماری از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و پیشنهاد نمایندگان فارس جهت عضویت در کمیسیون ها ارائه شد. در…

هفته گذشته در یادداشتی که در خروجی میلادلارستان منتشر شد، آماری از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و پیشنهاد نمایندگان فارس جهت عضویت در کمیسیون ها ارائه شد. در آن یادداشت و تا آن زمان تنها دو عضو از ۱۸ عضو مجمع نمایندگان فارس کمیسیون تخصصی خود را به صورت تثبیت شده شناخته بوده و مابقی به علت مازاد بودن اعضای پیشنهادی هر کمیسون بایستی منتظر روزهای آتی می ماندند.

komiion2

روز گذشته و پس از طی مراحل قانونی در تعیین اعضای کمیسون های تخصصی مجلس، ۸ کمیسیون تخصصی ( کمیسیونهای امنیت ملی و سیاست خارجی، صنایع و معادن، انرژی، برنامه و بودجه، عمران، آموزش و تحقیقات، اقتصادی و اصل ۹۰ ) اعضای خود را شناخته و بر این اساس تعداد ۱۴ نفر از اعضای مجمع نمایندگان فارس بالاخره در کمیسون های تخصصی عضویت قطعی یافتند.

komision10در این میان ۴ نفر دیگر از نمایندگان فارس بایستی منتظر عضویت در کمیسیون های فرهنگی، شوراها و امور داخلی مجلس، قضایی و حقوقی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی باشند که انتخاب اعضای آن به جلسات بعدی وکلای ملت با نواب اول و دوم رئیس مجلس موکول شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین