سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس هم افزایی نمایندگان استان را در چه می بینید؟

استاندار فارس گفت: تمرکز مدیریت ارشد استان فارس در به کارگیری تمام توان برای هم افزایی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

استاندار فارس گفت: تمرکز مدیریت ارشد استان فارس در به کارگیری تمام توان برای هم افزایی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی استانداری فارس،‌ اسماعیل تبادار در جلسه هم اندیشی با نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همکاری، هم‌دلی و همراهی کلید حل مشکلات در استان است، گفت: تمام توان را برای ایجاد هم‌افزایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کار گرفته‌ایم.  وی با بیان اینکه جلسات هم‌اندیشی با نمایندگان در زمان‌های مشخص و با موضوعات خاص در هر جلسه برگزار خواهد شد، افزود: پرداخت به یک موضوع خاص در هر جلسه امکان استفاده از هم‌فکری و توان نمایندگان را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی معاونان استاندار، تاکید کرد: خوشبختانه طی مدت زمان کوتاهی که سپری شده است، در همه زیرساخت‌های استان به پیشرفت‌های امیدوار کننده‌ای دست یافته‌ایم.
استاندار فارس با بیان اینکه مشکلات مطرح شده در هر یک از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان محترم در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: در کنار توجه به این مشکلات باید تمرکز اصلی را بر گشایش گره های اساسی و زیرساخت‌های استان متمرکز کنیم.

وی در ادامه افزود: گشایش در زمینه زیرساخت‌های کلان در همه بخش‌های کوچک و بزرگ استان اثر گذار خواهد بود و این مهم با همدلی و هم افزایی میان مدیران استانی و نمایندگان مجلس به دست خواهد آمد.

نماینده عالی دولت در استان فارس، با اعتقاد به اینکه گره مشکلات و کاستی‌ها با همدلی، مدیریت و برنامه ریزی گشوده خواهد شد، تاکید کرد: همانگونه که توانسته‌ایم میزان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای استان فارس را از ۵۵۰ میلیون دلار به یک میلیارد و ۱۰ میلیون دلار افزایش دهیم؛ قادر خواهیم بود با به کارگیری ظرفیت‌های عظیم استان فارس وضعیت موجود را ارتقا بخشیم.

بنا بر این گزارش، در نشست مشترک استاندار فارس با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات موجود از سوی نمایندگان مطرح شد، همچنین معاونان استاندار فارس در حوزه های عمرانی، گردشگری، اقتصتدی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی شرایط و دستاوردهای استان را در این حوزه‌ها تشریح کردند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین