پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انتزاع لکه ننگی بر پیشانی هرمزگان خواهد بود

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی در خصوص انتزاع روستاهای پارسیان بیان داشت هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند توجیه کند که این انتزاع صورت بگیرد. به…

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی در خصوص انتزاع روستاهای پارسیان بیان داشت هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند توجیه کند که این انتزاع صورت بگیرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از فارس، احمد مرادی اظهار کرد: انتظار حداقلی مردم استان این است که نمایندگان آنها و مسؤولان دلسوزشان و همه و همه اظهار نظر، پیگیری و مصاحبه کنند و گام‌هایی رو به جلو برداریم و این مسأله عقب نمانیم.

مرادی بیان کرد: اگر این جدایی در غرب هرمزگان اتفاق بیفتد در شرق آن نیز خواهد افتاد و لکه ننگی بر پیشانی هرمزگان خواهد بود. نماینده بندرعباس گفت: بدور از خط کشی سیاسی و وابستگی جناحی باید در بیداری هرمزگان پای کار باشیم و بدانیم که حق همیشه گرفتنی است.

وی با بیان این که اگر واقف به این هستیم که حق گرفتنی‌ است، گفت: نباید منفعلانه عمل کنیم، بلکه باید بدانیم که با نشستن کاری انجام نمی‌شود و باید شوراها بخصوص شورای شهر بندرعباس به عنوان بزرگ‌ترین شورای استان هرمزگان و به عنوان برگزیدگان مردم در این زمینه فعالانه عمل کنند. مرادی اظهار داشت: ما در برابر خدا و مردم مسؤولیم و باید در عین حال که مردم را آرام می‌کنیم و به آنها اطمینان می‌دهیم، باید به دنبال راهکار نیز باشیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “انتزاع لکه ننگی بر پیشانی هرمزگان خواهد بود”

  1. مهدی آبنوس گفت:

    سلام مردم همیشه در صحنه هرمزگان الان موقعشه خودتون وارد عمل بشید
    وگرنه این لامردها تا خود بندر عباس هم برای تجاوز میان

  2. ابوالفضل گفت:

    این اتفاقی است که خواهد افتاد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین