دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان خبر داد

ارسال 121 اثر به دبیرخانه اولین جشنواره عکس امامزاده میرعلی(ع) لارستان

میلاد لارستان: مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گفت: ۱۲۱ اثر از ۵۷ عکاس به دبیرخانه اولین جشنواره عکس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان ارسال شده است.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گفت: ۱۲۱ اثر از ۵۷ عکاس به دبیرخانه اولین جشنواره عکس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان ارسال شده است.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای معنویت افزایی است، اظهار داشت: اماکن متبرکه یکی از مکان های مورد توجه مومنین و روزه داران برای تمسک به درگاه احدیت است.

وی ضمن تبریک به مناسبت قرارداشتن در آستانه میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، افزود: هر ساله با فرارسیدن دومین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان سالروز میلاد این امامزاده واجب التعظیم نامگذاری شده است که خادمان این مکان مقدس با آذین بندی فضای حرم، توزیع شیرینی و برگزاری جشن این روز را گرامی می دارند.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با اشاره به اینکه برنامه های متعددی برای سالروز میلاد این امامزاده تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ویژه ترین برنامه این روز، مراسم جشنی در شامگاه روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه جاری در صحن و بارگاه نورانی این امامزاده بزرگوار برگزار می شود.

مصطفوی بیان کرد: در برنامه امسال، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه کتبی از زندگینامه این امامزاده، اجرای سرود و همچنین اهدای هدایا به اسامی امیرعلی، امیرحسین، سجاد، حسین، علی که از القاب و اجداد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) است، از برنامه های پیش بینی شده در این مراسم است.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار جشنواره عکس با موضوع امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان در حال برگزاری است، ادامه داد: تا پایان فراخوان ای جشنواره که تا ابتدای ماه مبارک رمضان فرصت داشت، ۱۲۱ اثر از ۵۷ عکاس به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با اشاره به اینکه برندگان این جشنواره در مراسم شب میلاد این امامزاده جلیل القدر معرفی خواهند شد، افزود: مبلغ ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان به اضافه لوح یادبود جشنواره به سه نفر برتر اهدا می شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین