شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بچه های مهتاب میهمان مسئولان لارستان

به همت خیرین  لارستان همایش بچه های مهتاب با حضور ۲۰۰ کودک یتیم و نیازمند کمیته امداد و بهزیستی برگزار شد.  به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی…

به همت خیرین  لارستان همایش بچه های مهتاب با حضور ۲۰۰ کودک یتیم و نیازمند کمیته امداد و بهزیستی برگزار شد.  به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: رمضان امسال نقش خیرین و نیک اندیشان در برباپی برنامه های متنوع از قبیل سفره های افطاری و اهدای سبد غذایی چشمگیر تر بود و این برنامه هم در همین قالب بود.

 هوشنگ دلاور افزود : همایش بچه های مهتاب با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد. دلاور بیان کرد:این برنامه با هماهنگی و برنامه ریزی معاونت فرهنگی شهرداری لار بود که در خلال برپایی سفره افطاری ، اجرای برنامه های متنوع را بر عهده داشت .

مدیر کمیته امداد لارستان افزود : در این مراسم معنوی که با حضور معاونین فرمانداری ویژه لارستان و مسئولین کمیته امداد و بهزیستی برگزار گردید از ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیون ریال پذیرایی شد . اجرای مسابقه ، سرود ، برگزاری حرکات نمایشی پارکور که از طرف دست اندرکاران تدارک دیده شده بود و در پایان اهدای هدایایی به کودکان حاضر در مراسم از جلوه های این شب به یاد ماندنی بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین